fixeren Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Jeg er på jakt etter SOLTEK hovedkort, søkte på google, og der kom det opp en nettbutikk som hette fixotrix... er det noen som har noen erfaring med disse?? de ligger på denne url:www.mamut.com/fixotrix. takksam for svar.. er det noen som vet sånn ellers om flere som selger soltek hoved kort eller DFI hovedkort??? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Fixotrix? LOL for et tillitsvekkende navn Lenke til kommentar
fixeren Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 jeg bryr meg ikke så mye om hva de heter... har dere noe erfaring med disse??? Lenke til kommentar
Invert Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Det er vel bare å teste ut det da, du har jo reklamasjonsrett og trenger vel ikke betale før du får varene Uansett så er soltek et bra hovedkort he he har det selv Noen må vel alltid være den første kunden deres du kan jo eventuelt ringe dem og høre om de virker seriøse. Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Men er ikke det din egen sjappe da, Fixeren? Virker ihvertfall slik på epostadressen som er oppgitt på Fixotrix-siden. Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 for en sinnsyk dårlig måte å reklamere for seg selv på... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 I innlegget ditt skriver du "takksam for svar" og på Fixotrix står det "Usikker på vad som passer i din pc??" Something smells fishy in Sweden... Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hehehe, godt jobba nichlas Lenke til kommentar
Gondul Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hmm...de var jo ikke akkurat helt billige heller da, nei fixitrixi, skal du først reklamere for deg selv, så ha ihvertfall noe å reklamere med. Lenke til kommentar
Ludde Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hahahaha, jeg ler rævva av meg. både av denna posten og klassekompisen ved siden av meg som sier han så passordet mitt og "skal bestille masse masse datautstyr til meg på [bold] hardware.no-forumet [/bold] Lenke til kommentar
Pettersen, Fixotrix Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hallo.. dette er Kjell-Ivar Pettersen, daglig leder Fixotrix. først så vil jeg passe på å si unnskyld for min svoger og hans lille påfunn med smugreklamen... Nå har det seg slik at Fixotrix har drevet med PC-HJELP for bedrifter og private hjem i drøye 2 år, har også drevet med salg av PC KOMPONENTER like lenge men, kun til våre "pc-problem" kunder. Tenkte ekspandere litt og satse på NETTBUTIKK også. Vi har bare hatt fornøyde kunder og som sagt skal vi nå prøve oss på nettbutikk. Og SOLTEK Hovedkort er bare et lite utvalg av hva vi har i butikken.. oppfordrer dere til å se litt rundt i nettbutikken vår... Beklager på det sterkeste denne tidligere smugreklamen... mvh Kjell-Ivar Pettersen, Fixotrix Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 hehehe, godt jobba nichlas Takk takk Nå er emailadressen fjernet fra Fixotrix og "svensken" er borte. Pussig... Lenke til kommentar
Nichlas Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hadde vært gøy å se om IP'en til Pettersen og Fixeren er den samme Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå