trettifire Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Jeg mente å ha sett dette her før en plass, men fant det ikke nå. Hvordan kan man improvisere en på-knapp, til dømes hvis man bygger utenfor et vanlig kabinett? Endret 29. juni 2007 av trettifire Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Alt påknappen gjør er å lage kontakt mellom to pinner så lenge du holder den inne. Finn de to pinnene på hovedkortet og koble noe som leder strøm mellom dem. Binders, ledning, watever. Hold det der i et sekunds tid, eller så lenge som du normalt ville holdt inne påknappen. Bare pass på at det er riktige pinner du slutter, hvis ikke kan du oppnå uønskede resultater. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Med f.eks et skrujern kan man i et lite øyeblitt kortslutte de pinnene på hovedkortet som av/på knappen skal kobles til. Det har fungert meget bra for meg ved flere tilfeller, men er ingen god permanent løsning om det var det du var på jakt etter.. Lenke til kommentar
trettifire Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Takker plenty. Har fått tak i et gammelt ASUS P4PE med en 1,6 GHz sak som jeg skal tyne litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå