nercix Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Høres direkte skummelt ut spør du meg :S Edit: Puster tungt... Hjelper det på astma også? Endret 29. juni 2007 av nercix Lenke til kommentar
Soldierr Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Høres direkte skummelt ut spør du meg :S Edit: Puster tungt... Hjelper det på astma også? 8971832[/snapback] Hva mener du med "hjelper"? Å puste tungt er et syntom for astma, ja.. Jeg har ekstreme plager av pollen for tia, jeg må ha blåst ut over en liter snørr den siste perioden Det bare renner og renner, stopper ikke. Jeg gikk til sånn akumptur elns(de stikker nåler i deg for å finne noen punkter, så du kan få balanse igjen, som fjerner pollenallergi), og nå klør jeg ikke i øynene lenger. Mulig det er pga regnet, men det har ikke vært NOE kløe! Vi får se så snart sola returns.. Lenke til kommentar
Chad Thundercock Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Edit: Puster tungt... Hjelper det på astma også? 8971832[/snapback] Min astma forsvant iværfall og husk at astma regnes som noe som ikke kan kureres! Lenke til kommentar
nercix Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Edit: Puster tungt... Hjelper det på astma også? 8971832[/snapback] Min astma forsvant iværfall og husk at astma regnes som noe som ikke kan kureres! 8972060[/snapback] Her var svarer eg var ute etter hylians... (du hadde sikkert sett sammenhengen viss ikkje posten kom på side 2) Hmm, dette er kanskje noko som må prøvast ut, om mogleg. Jada, har prøvd akupunktur før, kanskje 7 år sidan, mot allergi ja. Hjelper det, men må bli behandla ganske ofte (2+ gangar i veka). Svindyrt var det også. Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 min erfaring med akupunktur er at det hjelper én, maks to sommre. Med andre ord trengs ny behandlingsrunde hvert år. Blir dyrt i lengden... Har man ikke prøvd kortison-sprøyta, så gjør det! Anbefales på det varmeste. Var spennende å høre om denne "orme-kuren". Vet ikke om jeg liker å ha slike ormer levende inni meg konstant, hva om de formerer seg noe jævlig?? Men flott hviss det hjelper, finnes det informasjon rundt dette på nett? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå