thinkdifferent Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Hei! Har snakket med ei jente på nettet nå i ca. 1 år, og vi har møtt hverandre noen ganger, og vi er begge enige i at vi skal starte på et forhold Saken er den at vi møttes nå forrige helg, og det ble litt klining, noe som jeg er glad for. Men "problemet" er at hun skal til meg til helga, og jeg tror nesten hu er interessert i ha å sex da, for så vidt er jeg helt ok med det, men hva gjør man egentlig når man har vært sammen i over 1 år og har "testet ut det meste?" Så, dere som har vært kjærester i over et år/lenge, hva er det dere gjør sammen? Endret 26. juni 2007 av Trussl Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Altså, ettersom du ikke har møtt henne mere eller mindre fast i ett år (?) så vil ikke jeg si at det er det samme som å ha vært sammen i ett år. Ta det som om det skulle vært starten på forholdet, vær deg selv og gjør det du føler for så går det nok bra Lenke til kommentar
thinkdifferent Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Altså, vi har vist hvem vi var i ett år, men har den siste tida begynt å få litt følelser for hverandre Saken er den at det virker som hun vil prøve ut en god del nå i starten, men hva gjør man senere, i ett forhold, når det meste er testet ut? Lenke til kommentar
daruu Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg er vel egentlig i mitt første "lange" forhold selv (nesten 4 måneder med ordentlig sammen) Og jeg har da ikke på noen måte begynt å gå lei, selv om vi nå har fått testet ut en god del Men det kan hende at noen andre som har vært i litt lengre forhold enn meg er bedre skikket til å svare på det spørsmålet Lenke til kommentar
Iril Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du kan no først komme igjennom testingen før du begynner å bekymre deg for hva dere skal gjøre etterpå.. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Sånt kommer stort sett veldig naturlig. Etterhvert som dere blir trygge på hverandre kan dere begynne å prøve ut nye ting. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Du har jo bare møtt henne et par ganger? Dere er bare nyforelsket ennå og tro meg, dere har garantert ikke "testet ut det meste" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå