messo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg oppdaget akkurat at jeg ikke vet om flere hardwarebutikker i Bergen enn Datakjeden! Jeg trenger desperat å kjøpe en billig og grei 5400rpm 2.5" IDE disk til en bærbar. Datakjeden har kun en disk på lager – den dyreste :-/. Så spørsmålet blir; er det noen bergensere som vet om en butikk som selger 2.5" HD'er over disk? (Utenom datakjeden seff) Raske svar blir tatt imot med åpne armer Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 vet ikke om noen butikker, men da jeg var og kjøpte 2,5" hos datakjeden i tromsø kom han ut med en eske som det var mange flere varianter enn de jeg hadde sett på nett. så har du ikke vært kan det være du er heldig hvis du drar innom..... bare et forslag Lenke til kommentar
radivx Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du kan prøve Xpress PC Service i Laguneparken, de har litt forskjellig. Elkjøp/Lefdal har sikkert noe, men om de er billige er jo en helt annen sak. Ellers tror jeg det er litt skrantent med gode databutikker i Bergen for tiden. Lenke til kommentar
messo Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Tusek takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå