HøttenTøtt Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei, har innstalert XP på PCen, problemet er at når jeg har innstalert limewire og starter det opp, kommer berre begynnelses bilde så går det og vekk, ingenting skjer. Jeg har XP prof. SP2 er det noen som vet hvordan jeg kan fikse dette? Tusen takk på forhand Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Avinnstaller det og prøv FROSTWIREistedet. Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Avinnstaller det og prøv FROSTWIREistedet. 8950847[/snapback] bare lurte på en ting, er det like bra som limewire pro? P.S kan det vere noe med java som er feil? søren det funket ikke det heller Endret 26. juni 2007 av Amadelius Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Frostwire er ikke like bra som LimeWire Pro. Jeg vil også si at LimeWire Free er bedre enn Frostwire. Du får ikke like mange resultat med Frostwire. Et annet bra program er BearShare. Jeg vil påstå at det er bedre enn LimeWire. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Enig med Jallenbo her, har ikke prøvd FrostWire, men er veldig glad i litt eldre pro versjoner av BearShare. Wiken.. Endret 27. juni 2007 av Slettet+oiasdf79 Lenke til kommentar
Kuuket Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det samme problemet har jeg, den begynner og loade men så slutter den, har prøvd og instalert den på nytt 4 ganger nå. -Stefan Lenke til kommentar
wil Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Hvis du har prøvd å reinstallert det 4 ganger så må du jo begynne å forstå at Limewire er noe drit . Vi trenger ikke å gå igjennom hva det er mest av i slike programmer, men det er ikke til å legge under en stol at Torrent er mye bedre. My sikkrere med torrent også spør du meg. BearShare er æsj. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå