Gå til innhold

Kontakte Nike pga. ødelagt FIFA-ball?

mFaFa

Anbefalte innlegg

I Juni 2006 kjøpte jeg en original Nike 90 skinnball med FIFA-logoer og det hele. Den kostet 100 EURO i en sportsbutikk i Hamburg sentrum, Tyskland. Mindre enn ett år senere har et par sømmer på ballen ryket! Dette er for dårlig for en "premium" ball til nesten 1000kr...og den er i snitt brukt ca. 2 timer per uke.

Tenkte å sende brev eller epost til Nike hvor jeg forklarer saken - kanskje de sender meg en ny ball? Hvis ikke er det siste gang jeg handler en dyr ball....hvert fall fra Nike!!

Nike sin webside er forøvrig et flashbasert mareritt som ikke legger opp til at man skal kontakte de :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg klarer ikke finne noe "Nike Norge" på nettet. Gule sider finner kun diverse sportsbutikker som fører Nike produkter. Og nike.com har ikke Norge som region.

SurfingElite:

Hvordan fikk du byttet ballen din? Jeg har heldigvis tatt vare på kjøpsbevis ettersom det er en såpass dyr ball.

Endret av mFaFa
Lenke til kommentar

Hvis det er den nikeballen jeg har som jeg regner med det er, min kosta hvertfall 900 og de har bare 2 baller til den prisen, så står det uten på ballen at det er 2 års garanti på "stinga" eller sømmene om du vil. Så kontakt Nike norge (som forøvring ikke er så medgjørlige) hehe å hør med de. Men husk også på at det er en bruksting da hehe jeg kjøper et par sånne baller i løpet av en sessong..

Lenke til kommentar

Bilde av ballen:

total90.jpg

Høres bra ut med 2 års garanti på sømmen.

Røyk enda en søm i sted da jeg hadde litt skuddtrening..

Da skal jeg spørre en sportsbutikk om nr. til Nike norge!

Endret av mFaFa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...