jevel Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Tvi vøre for et makkverk. Spilte igjennom hele saken på i underkant av 5 timer. Hva kan den som lagde dette ha tenkt oppe i hodet sitt? Så; til alle dere der ute som ikke har lest noe om spillet, som kommer over det i hylla og tenker: "Hmm.... Det kan jo hende at det er bra??" -NEI! Det er bare teit, teit og teit. Tror aldri at jeg har kommet til å spilt det igjennom om det ikke hadde vært for å se om de fulgte boka eller ikke. Uten å røpe så alt for mye, så kan jeg vel fortelle at det gjør de ikke. -KJ Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Hmm men det kan jo være noen andre syns det er rå. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Tja.... I såfall så snakker vi om folk som ikke vet hva dataspill er. -KJ Lenke til kommentar
xlent Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Spillet var ikke så bra, men var jo ikke så dårlig som du vil ha det til ! Kan jo hende at mange synes det er kjempebra Lenke til kommentar
HappyStabby Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Det er jo bare å laste ned demoen for de som vil prøve det. Men jeg for min del, fant spillet LITE underholdenede, sankk om å ødelegge nok en god llisens Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg ga spillet 2/6 av her på Gamer.no, noe som sier litt. Les omtalen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå