Nerdepappa Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) The multi-player maps support all Rainbow Six Vegas multiplayer game modes on Xbox LIVE®. The all-new Player's Pack Black Edition includes five maps, with three new maps, a reduxed version of Streets, and a very special appearance by an original classic, Presidio from the award-winning Rainbow Six 3. Bet on the Black Edition to complete the ultimate Vegas experience! Player's Pack Black Edition Den ligger ute for download for 800 Poeng Endret 26. juni 2007 av Morixm Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ganske old news dette da. Ikke så mange som bruker den på Xbox LIVE, da jeg kjøpte den omtrent en uke etter den ble sluppet. Ikke noe must buy akkurat, men moro å ha. Lenke til kommentar
Atald Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Den forrige het vel Red Pack, og dette er Black Pack, Kjeksen. Nyheten på xbox.com ble lagt ut i dag så dette er da ikke old news på noen som helst måte. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Den forrige het vel Red Pack, og dette er Black Pack, Kjeksen. Nyheten på xbox.com ble lagt ut i dag så dette er da ikke old news på noen som helst måte. 8951403[/snapback] Oi, beklager folkens. Denne nye pakken har gått meg hus forbi Har bare 10 løp igjen i Forza 2 (career mode) nå, så blir det gode gamle R6:V etter det! Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Den forrige het vel Red Pack, og dette er Black Pack, Kjeksen. Nyheten på xbox.com ble lagt ut i dag så dette er da ikke old news på noen som helst måte. 8951403[/snapback] Oi, beklager folkens. Denne nye pakken har gått meg hus forbi Har bare 10 løp igjen i Forza 2 (career mode) nå, så blir det gode gamle R6:V etter det! 8951500[/snapback] Du tenker nok på den Først pakken Red detter er nest pakke Black, den er nydelig kommet. Derfor jeg la den ut her Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) Jepp Men nå finner jeg den ikke på marketplace lenger :-/ Så den i går, men gadd ikke å begynne nedlastingen, og nå i dag er den vekk! Hva skjer? Edit: Edit: This has been pulled. I’ll let you know when it makes a return. Endret 27. juni 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
MindTooth Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Er det noe forklaring i hvorfor den har blitt fjernet? Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 lest litt, det er vist folk som har fått slett save game sitte og andre ting..er vis ikke helt ferdig og skulle vist ikke komme ut den uka..for vente å se.. Lenke til kommentar
Kentinho Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nå ligger den der igen. Gratis Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Nå ligger den der igen. Gratis 8974796[/snapback] Herlig! Da kan bruke de 800 poengene jeg hadde "spart" til noe annet Last ned folkens! Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Knall! Skal laste ned etterpå. Tror søndagen går til mye R6:V ja Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå