Daysleeper Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Tror dere jeg klarer meg med min 350W Enermax Silent Series PSU når jeg skal oppgradere systemet mitt. PSUen skal forsyne: P4 @ ca 3Ghz 512MB PC400(433?) DDR SDRAM DVD Brenner 1 stk Seagate 20GB 7200RPM HD :-? 1 stk WD 120 SE disk Lydkort Lan (I tillegg til integrert) R400 når det kommer i løpet av sommeren Nå vet jeg at ingen kan spå hvor mye R400 kommer til å trekke, men mener å ha lest at de anbefalte 400W allerede til GeforceFX...? Blir jeg nødt å bytte ut PSUen med storebror på 430W? Lenke til kommentar
ZkedaR Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Trukke det blir noe problem nei... Folk klarer seg jo med mindre... Men gå for 350W enermax du... Lenke til kommentar
Daysleeper Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 Enermaxen har jeg fra før :-) Kjempefornøyd med denne, og kommer nok å hlde meg til Enermax når det en gang i tiden blir aktuelt å oppgradere. Kan trygt anbefales! Forøvrig hyggelig å se at det er flere der ute som liker verdens beste band. SysTem Of A DoWn Men av fare for å gjøre dette om til en musikk-tråd stopper jeg med dette. Det kan vi hos Metallfola av det runde bord på MSN... :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå