Gå til innhold

Spm. ang system req. Age of Conan.


Anbefalte innlegg

Hei!

I desse dagar vert det vel ny maskin på meg, men ho må kunne takle Age of Conan. Er system requirementsa klare? Trur de eit Nvidia GeForce 8600 GTS vil kunne takle det bra? Må eg ha dx10, eller baserar det seg på dx9?

 

Håpar på raske svar! :)

 

PS: Ho skal ikkje berre takle det, men køyre det på akseptabel grafikk...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AOC har både dx9 og 10, de har sagt at en maskin som kjører oblivion greit skal klare aoc greit så 8600gt skulle klare det bra, kommer også litt ann på de andre komponetene men siden maskinen er ny så skulle det ikke være no prob.

8950722[/snapback]

ah godt å høre, kjører oblivion glatt :D trudde jeg måtte oppgradere et par hakk iaff

Lenke til kommentar

Oki, takk for svar!

No har eg bestemt, meg for å kjøpe 8800 GTS, så då kan eg sikkert køyre han på mid i DX10 og på full pinne i DX9! :)

EG GLEDAR MEG! :)

 

Øvrige komponentar er C2D E4300 (som skal klokkast til 3ghz) og 2 gb PC6400 RAM, om det har noko å seie. Går sikkert fint.

Lenke til kommentar
Oki, takk for svar!

No har eg bestemt, meg for å kjøpe 8800 GTS, så då kan eg sikkert køyre han på mid i DX10 og på full pinne i DX9! :)

EG GLEDAR MEG! :)

 

Øvrige komponentar er C2D E4300 (som skal klokkast til 3ghz) og 2 gb PC6400 RAM, om det har noko å seie. Går sikkert fint.

8956839[/snapback]

 

Den PC-en der burde fint klare AoC på full guffe, selv med DX10.

Lenke til kommentar

Xtra, må vel vente til spillet faktisk kommer ut :p

 

Vet ikke helt om disse er helt til å stole på. Som recommendend står det jo blandt annet "Video RAM: Required - 512 MB , You have - 256.0 MB". Jeg klarer å kjøre Everquest 2 på Very high med dette kortet. 512mb ram på skjermkortet er bare sprøyt.

 

Windows XP gir deg bare en 3'er. Det er tydligvis ikke bra nok for recommended. Så da må man vel ha vista, som scorer 4, 5 ? Teit. Det vil jo logisk nok gå mye treigere i vista. Recommendend cpu "Core 2 Duo E6600 or equivalent". E4400 clock, burde jo holde i massevis da.

 

Tror ikke du trenger å gå i massive innkjøp for å få kjørt spillet glatt, på medium.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123897

Besto testen på recommended på alle områder unntatt OS og grafikkort (256mb. Trengte 512 for å greie det) Uansett trur eg at eg skal klare å spele det ganske glatt i dx9 med mitt 7900gt. :) Kjempefint med ein eigen kategori for AoC. Dette har eg venta på lenge.

Endret av Slettet+987123897
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Ja, eg vil tru det skjermkortet skulle holde! :)0

Kva er eit "Gfxcard oxo"?

9176475[/snapback]

 

 

hehe, litt dårlig norsk av meg der. var egentlig til at jeg OGSÅ (oxo) hadde fått minus på OS og skjermkortet, slik Vimsi hadde fått i posten over meg. Burde kanskje kjørt sitat på den der?

. litt trøtt nå ja :)

beklager den der , men takk for svar. Gleder meg så til AoC nå.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...