aleks tho Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Søkte, men fant ingen lignende tråder. Synes rett og slett den her var så morsom at fortjente en plass under humor. Hvis noen er uenige, så si i fra. Øystein Sunde ...Og vel så det: *Moderatoredit: Fiksa link til alle 6 delane.* Endret 1. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Digger Øystein Sunde! Holder show i Tønsberg nå, så jeg får vel kanskje ta meg en tur Lenke til kommentar
Løve Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hehe, jeg har likt Øystein Sunde siden jeg var liten. Jeg tror han må være en av norges morsomste personer. Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Elsker Øystein Sunde Kan hele Kjekt å Ha sangen utenatt Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Elsker Øystein Sunde Kan hele Kjekt å Ha sangen utenatt 8974667[/snapback] Wow... Jeg kan ALLE de gode gamle låtene hans utenatt. Langturer i bil fra man kan snakke er kjekke greier, du Lenke til kommentar
Kiwiboy Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Elsker Øystein Sunde Kan hele Kjekt å Ha sangen utenatt 8974667[/snapback] Wow... Jeg kan ALLE de gode gamle låtene hans utenatt. Langturer i bil fra man kan snakke er kjekke greier, du 8978900[/snapback] Det på slutten greier jeg ikke da. Flakkaflakkakofflakkakoffkofflakkaflakkaflakkakokkaflakk Lenke til kommentar
Andrs Skrevet 1. juli 2007 Del Skrevet 1. juli 2007 Øystein Sunde sine tekster er morsomme og de er enkle å huske. Men når man synger er det lett at tunge går i krøll Lenke til kommentar
Heretique Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Elsker Øystein Sunde Kan hele Kjekt å Ha sangen utenatt 8974667[/snapback] Wow... Jeg kan ALLE de gode gamle låtene hans utenatt. Langturer i bil fra man kan snakke er kjekke greier, du 8978900[/snapback] Det på slutten greier jeg ikke da. Flakkaflakkakofflakkakoffkofflakkaflakkaflakkakokkaflakk 8979888[/snapback] Hehe, sant det. Den er ikke lett den, nei Lenke til kommentar
riktig Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 TAKK! Endelig får jeg sett dette igjen. Ler av meg både skjegg og andre utvekster. :!: Lenke til kommentar
elektroboy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Elsker øystein sunde Han er jo så morsom. Og han sier jo ting som er sant, som man gjør i hverdagen. Skal på showet hans i oktober Og gleder meg masse! De sangene er det så sinnsykt bra tekster på =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå