Billy Bob Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Har vært fan av White Stripes siden de første albumene, og liker virkelig musikken deres. Get Behind Me Satan var ikke det store albumet for meg. Det var kult, men det var allikevel noe som ikke stemte. Sitter nå og lytter på Icky Thump og lurer på om White Stripes er tilbake på gode gamle trakter, eller om det er jeg som er blendet av at de har kommet ut med nytt album. Hva sier dere folkens, noen andre som er litt i stuss på dette albumet? Jeg er temmelig fornøyd, men føler at jeg er litt styrt av at jeg har fått et nytt album i hus. Rune Edit: Sluppet: Juni 2007 Tracklist 01 - Icky Thump 02 - You Don't Know What Love Is 03 - 300 MPH Torrential Outpour Blues 04 - Conquest 05 - Bone Broke 06 - Prickly Thorn, But Sweetly Worn 07 - St. Andrew (This Battle Is in the Air) 08 - Little Cream Soda 09 - Rag and Bone 10 - I'm Slowly Turning Into You 11 - A Martyr for My Love for You 12 - Catch Hell Blues 13 - Effect and Cause For ytterlig info, besøk White Stripes' hjemmeside. Endret 26. juni 2007 av Billy Bob Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei, vil du tilføye sporliste, bilde av omslag og andre faktarelaterte ting til første innlegg? Forumet er tjent med så informative tråder som mulig, spesielt når det kommer til artist- og albumtråder Lenke til kommentar
Thorvis Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Icky Thump var ikke så veldig bra nå som jeg har hørt gjennom det en gang, men håper at det vokser litt på meg. Lenke til kommentar
Billy Bob Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Vel, det eneste WS-albumet som har appellert til meg med en gang, er Elephant. Resten har jeg jobbet med. Tror det blir likedan med dette. Lenke til kommentar
loathsome Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har albumet, men vet ikke helt om The White Stripes er tingen for meg Lenke til kommentar
Loerand Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har hørt tittelsporet på radioen i det siste. Fengende må jeg si, kult riff! Hvordan er resten av albumet i forhold? Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Har hørt tittelsporet på radioen i det siste. Fengende må jeg si, kult riff! Hvordan er resten av albumet i forhold? 8952362[/snapback] Har hørt det igjennom 2 ganger elns og Icky Thump er ikke høydepunktet! Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Icky Thump er et fett album. Satt ikke helt inne hos meg med en gang, men etter 3-4 gjennomlyttinger begynte det å komme seg kraftig. I starten var det et par sanger som fenget meg, deriblant tittelsporet, men etter en del gjennomlyttinger har jeg fått opp sansen for flere sanger. Anbefaler spesielt Icky Thump, You Don't Know What Love Is, Rag and Bone og Little Cream Soda. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå