fbassbassbass Skrevet 30. november 2007 Del Skrevet 30. november 2007 Manowar er rett og slett hardt. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 3. desember 2007 Del Skrevet 3. desember 2007 Jeg hørte en del på Manowar før, jeg er glad jeg er over den fasen for å si det sånn.. Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. desember 2007 Del Skrevet 5. desember 2007 Ahh, sitter og hører på Gods of War-albumet nå. Det er elsk Angående Manowars klisje-look så pleier jeg å si at hvis det er et klisje-band jeg skal høre på, så er det Manowar! Lenke til kommentar
Erman Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Tenkte jeg skulle opplyse om at det er en fyr på QXL som selger piratkopier av Manowar og andre band. Fyren heter keane18 og påstår at han har en "world license" på produktene som produseres i Thailand. Jeg har vært i kontakt med Manowar's management samt deres merchandiseansvarlig. Nå er dere i alle fall opplyst Lenke til kommentar
jon67 Skrevet 29. januar 2008 Del Skrevet 29. januar 2008 <span style='font-size:14pt;line-height:100%'>Sign Of The Hammer</span>(...) Karakter: 10/10 +1 Bare bra låter og en uventet bra produksjon/mix. Til og med den obligatoriske barokke bass-soloen har sin funksjon på denne skiva, da den - under de riktige omstendigheter - setter lytteren i en tilstand av lett psykose i forkant av "Guyana". Får fremdeles frysninger når den begynner... "We thank you for the Kool-aid, Reverend Jim" Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 11. februar 2008 Del Skrevet 11. februar 2008 (endret) Husker godt jeg hørte om dette bandet når jeg startet høre på MetallicA, Black Sabbath, Ozzy, osv. Manowar er jo ett macho band da, og ganske "over-the-top" som mange sikkert vill mene, når det gjelder deres image. De signerte jo til og med kontrakten med Megaforce med blod. På 90-tallet dro de jo også opp folk fra publikum som hadde på seg MetallicA skjorter, ydmyket dem (helst så de startet og grine), tok fra dem Metallica skjorta og ga dem en Manowar skjorte før de ble sendt tilbake... Jeg begynte ikke høre på dem med en gang da. Den første tiden så bare syns jeg dem var teite og rare, Hadde jeg ikke hørt en sang ved en tilfeldighet hadde det nok tatt lenger tid før jeg hadde likt musikken dems. Dømme ett band før man har hørt musikken blir jo for dumt, men når man er ung og dum. Så, vell. Da gjør man feil. Men hvordan kan du nevne albumet "The Triumph Of Steele" uten og nevne sangen "Metal Warriors"? Sangen med de klassiske linjene: Theres metal in the air tonite, can you hear it call If you aint got the balls to take it you can Leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Heavy metal or no metal at all whimps and posers leave the hall Endret 11. februar 2008 av Ördög Lenke til kommentar
Erman Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 På 90-tallet dro de jo også opp folk fra publikum som hadde på seg MetallicA skjorter, ydmyket dem (helst så de startet og grine), tok fra dem Metallica skjorta og ga dem en Manowar skjorte før de ble sendt tilbake... Jeg har aldri hørt om at bandet fikk folk på scenen til å grine ved å latterliggjøre dem. Det er ikke homogent med Manowars øvrige måte å behandle fansen på. Om de latterliggjorde Metallica er en annen sak. Lenke til kommentar
Ördög Skrevet 12. februar 2008 Del Skrevet 12. februar 2008 På 90-tallet dro de jo også opp folk fra publikum som hadde på seg MetallicA skjorter, ydmyket dem (helst så de startet og grine), tok fra dem Metallica skjorta og ga dem en Manowar skjorte før de ble sendt tilbake... Jeg har aldri hørt om at bandet fikk folk på scenen til å grine ved å latterliggjøre dem. Det er ikke homogent med Manowars øvrige måte å behandle fansen på. Om de latterliggjorde Metallica er en annen sak. Jeg formulerte meg kanskje litt feil der da. Men det sto i "Sound Of The Beast" at det var personer som begynte og gråte. Det er sikkert noen som gjorde det, men ALLE gjorde det nok ikke. Lenke til kommentar
AGud Skrevet 18. august 2008 Del Skrevet 18. august 2008 Har hørt en del på "Power of thy sword", og lurer på om noen har noen tips på tilsvarende Manowar-låter? Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 31. august 2008 Forfatter Del Skrevet 31. august 2008 Liste over noen av de beste låtene av Manowar: - Call To Arms - Brothers Of Metal - Kings Of Metal - Hand Of Doom - Blood of my enemies - Each Dawn I Die - March for Revenge (By The Soldiers Of Death) - Guyana (Cult Of The Damned) - King Of Kings - Sons Of Odin Lenke til kommentar
Prinz Poldi Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Manowar er cheesy så det holder med bandbildene og sangtitlene, men jeg kan høre på det i små mengder. Et helt ok metalband. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Manowar har sin egen stil -- som eier. Lenke til kommentar
Tharos. Skrevet 8. november 2008 Del Skrevet 8. november 2008 Se filmen hos Youtube Lenke til kommentar
Harvest Skrevet 14. november 2008 Del Skrevet 14. november 2008 For å være pirkete er Manowar Power Metal, ikke Heavy Metal Haha, da har man hørt det også. Makan. Manowar er heavy metal. Punkum. Power metal du liksom... Lenke til kommentar
Batnobbit Skrevet 17. november 2008 Del Skrevet 17. november 2008 Har Kings of Metal og Triumph of Steel, kjøpte en dobbel disc på Platekompaniet for 59.- Anbefaler alle andre nykommere og gjøre det samme. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 5. mai 2009 Forfatter Del Skrevet 5. mai 2009 Redigerte litt og la til en poll Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 13. juni 2009 Forfatter Del Skrevet 13. juni 2009 http://www.metal-archives.com/release.php?id=239910 Dette blir bra! 5 nye sanger + ny versjon av "The Crown and the Ring" Følger også med en egen cd med 16 forskjellige versjoner av "Father", på 16 forskjellige språk. Lenke til kommentar
simeik Skrevet 17. august 2009 Del Skrevet 17. august 2009 Gleder meg til det nye albumet kommer! Håper på minst 15 låter. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Manowar kommer til å ha 2 låter i det nye spillet til Jack Black, "Brütal Legend". "The Dawn Of Battle" og "Die For Metal" er låtene som er valgt. Jeg har akkurat spilt demo'n og jeg gleder meg no jævlig til den kommer ut 16. Rocktober! \m/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå