pizzafordi Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 det skal kun være display for å vise sangen, skal være uten video, photo, helt classic, trenger heller ikke noe spesielle finesser. må spille høyt. noe lignende creative stone, bare den er håpløs, fordi den mangler display. og jeg nekter å spare 100kr så jeg må være avhengig av å kjøpe batterier på clas olson resten av livet, eller stresse med en lader. lader skal være innebygget i mp3 spiller som med lithium battery, problemet løst. det og display, vise hva sang jeg hører på. lite forlangt. 1gb er plenty. har min andre mp3 spiller men den fjusker igjen. henger seg opp og låser seg. gir opp. kan like greit ha litt mer musikk, da den brukes på jobb, og 512mb er faktisk for lite der. Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Zen Stone Plus. Tilgjengelig fra slutten av juni. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 iaudio u2 fra teknikmagasinet... men pass på, postordresystemet deres er nede og de er visst ikke i stand til å legge ut en beskjed om det på siden, så du må møte opp i karl johan selveller vente litt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå