reppysølv Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Har kjøpt en pocket-bike for noen uker siden og når har jeg begynt å få problemer med den. Når jeg starter den går den helt fint men etter jeg har kjørt i ca 1-2 min så slokner den. Har ikke så mye peiling på hvordan man fikser disse men har hørt at man kan rense forgassern? Vet ikke hvor den er så kan noen forklare hvordan jeg gjør dette? Lenke til kommentar
martbo Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Pocketbikes er ulovlige her i landet. I Norge vil ingen få registrert slike kjøretøy siden de er ulovlige å bruke på vegen og heller ikke kan brukes i forbindelse med norsk motorsport. Norges Motorsykkelforbund (NMF) advarer publikum mot å kjøpe pocketbike motorsykler i Norge, fordi dette er et kjøretøy det er forbudt å bruke her i landet.(...) Det er heller ikke lov å bruke pocetbikes på lukkede baner eller avsperrede områder i henhold til motorsportforskriften, så lenge NMF ikke har organisert denne klassen innenfor forbundets virksomhet. NMF hadde for et par år siden oppe spørsmålet om å organisere pocketbike-klassen, men fant på det tidspunktet at det ikke var grunnlag for det. Tråden stenges Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg