Achelous Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg vil ha en Siemens S68, (til bruk sammen med en qtek 9100 og tvillingsim). Men denne er helt forsvunnet fra alle nettbutikker jeg finner.. og finner ingen som selges brukt på qxl og finn.no. Er det en sjel der ute som vet om en butikk eller har en selv, som selger en ?? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg kjøpte en for noen måneder siden når den hadde gått ut for lenge siden, men webshoppen er vel nede nå. De hadde om lag 100 inne, så det skulle være i orden når butikken kommer opp. Følg med når den kommer opp. http://mobyson.no Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 okay! er bare det at jeg skulle hatt den nå du skal ikke selge din du da ? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Nei den er min mors. Men du kan kanskje prøve å ringe Mobyson? Lenke til kommentar
Achelous Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 jeg synes din mor skulle ha kjøpt seg ny telefon er hun godt fornøyd med den da ? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den har dårlig batteri, ellers er den grei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå