nulliq Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Er det noen andre med Mio c520t som også får en veldig høyfrekvent lyd når MioMap åpnes? Har forsøkt å skru av lyden, men pipelyden er der fremdeles med samme styrke. Også restartet den... Lenke til kommentar
pri Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jepp, samme problemet her. Men hos meg forsvinner lyden etter ca. 5 sekunder fordi kartprogrammet krasjer.. Har prøvd å gjenopprette fabrikkinnstillinger og restarte uten hell, så den blir nok levert tilbake til Elkjøp en av de nærmeste dagene. Lenke til kommentar
GiBro Skrevet 3. juli 2007 Del Skrevet 3. juli 2007 Jepp, samme problemet her. Men hos meg forsvinner lyden etter ca. 5 sekunder fordi kartprogrammet krasjer.. Har prøvd å gjenopprette fabrikkinnstillinger og restarte uten hell, så den blir nok levert tilbake til Elkjøp en av de nærmeste dagene. 8958396[/snapback] Det samme skjedde med min- både piping og kartprogram som avsluttet før det startet. Fikk dette svaret fra Mio support : "Har du synkronisert kontakter på din mio? Om du har det så må du slette innholdet i PIM filen. Ta gjerne en gjennoppretting fra dvd skiva som du fikk med." dette svaret kom etter at jeg hadde levert den tilbake. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå