Gå til innhold

Leveringstid: Hvem er raskest?

Anbefalte innlegg

Jeg har en liten hastesak gående, og har behov for litt rask levering, helst før helga. Det jeg skulle ha er på lager til gode priser både hos shg.no og PCutstyr.no, så jeg tror det blir en av disse. Hvem er raskest, og mest sannsynlig til å få varen sendt i morgen? Jeg holder personlig en knapp på Pcutstyr, siden de holder til i Norge, mens shg så vidt jeg vet sender fra Danmark. Eller har sendingstiden fra Danmark lite å si?

Endret av Pennywise
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Må nok si meg enig med deg trådstarter, tror nok det tar en dag ekstra å få varene fra Danmark.

8950256[/snapback]

Jeg fikk en 3 store pakker fra Sverige for noen måneder siden, det tok 3 uker..

Bestilte også en pakke fra Danmark noe som tok over 1 uke..

Endret av Sigggen
Lenke til kommentar

Netshop er også raske. :D

Forrige tirsdag kveld(19.06) klokken 23.30 bestilte jeg en dvdrom og dvd-brenner, som servicepakke. Den var postlagt neste dag klokken 12. På torsdag 21.06 kunne jeg hente den.

Hvis jeg hadde bestilt den som hjem-på-døren hadde jeg fått den dagen etter postlegging. :) (det har jeg prøvd nemlig, da jeg bestilte kabinettet mitt der)

Lenke til kommentar

Takker for svar! Jeg tror jeg går for PCutstyr, da jeg har veldig gode erfaringer med de fra før. Komplett har de to siste gangene jeg har bestilt fra dem vært svært treige. Forrige gang skyldte de på omtruktrureringer på lagret, så jeg vet ikke om de har fått dette ordnet nå. Uansett så blir det litt billigere å bestille fra PCutstyr kontra Komplett...

Lenke til kommentar

Æsj, den ble ikke sendt i dag. Jaja, ikke annet å forvente i disse treige sommerdager.

Men en annen ting: Jeg fikk aldri noen ordrebekreftelse fra PCutstyr. Sender de dette i etterkant, eller? Hos de fleste andre kommer denne automatisk etter ordren er lagt inn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...