Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har ikke prøvd å kline med en boxer,men antagelig slik,ja. Åh.det er så ekkelt det. Skjønner ikke at enkelte ikke forstår det. 9055692[/snapback] Hehe, sett litt for mye på film sikkert. Jeg er glad jenter er mer obs på dette enn gutter, så er det mindre sjangs for at jeg treffer noen som virkelig legger sjela si i utveksle spytt. Lenke til kommentar
Lemkin Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Husk for guds skyld å ha god ånde, samt god tungehygene! Ha alltid en pakke ekstra tyggis i lommen, evt kjøp deg den nye docen "3x sitrus". God ånde gjør hele kysset mye bedre, og dårlig ånde ødelegger alt, uansett hvor flink du ellers er. Ha også gjerne hendene dine bak hodet hennes, dvs en håndflate på bakhodet (men ikke trykk hodet mot deg). Det er også alltids en slager hvis du legger hendene dine på kinnet hennes Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Det har du rett i,smoothie. Jeg elsker at vedkommende legger hendene sine på kinnet mitt. Men det er det ikke så mange som tenker på o.o. Endret 11. juli 2007 av KittyCat Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå