Campin Carl Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Flott, da vet jeg hva jeg må/bør tenke på og hva jeg ikke trenger og tenke på Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 1. Unngå tenner (både med tunga og dine egne tenner)2. Unngå å sikle som et udyr 3. Ikke stikk tunga langt ned i halsen på henne 4. Ikke beveg tunga som en vaskemaskin på full guffe 5. Ikke åpne munnen på vidt gap slik at den dekker hele ansiktet hennes. Et kyss kan være alt fra mykt og forsiktig til bestemt og krevende. Jeg ville prøvd med mykt men fast først. Begynn med å kysse uten tunge. Så åpner du munnen din litt (bare litt) og stikk tungespissen ut og lek med hennes tunge. Husk punktene over. Hvis hun er en god kysser, gjør det enkelt: Etterlig hennes bevegelser. 8955198[/snapback] Dette var rett og slett en feilfri guide. Bruk den! Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Du får komme tilbake og rapportere når du har fått ditt første kyss da Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Når jeg tenker meg om, så mangler jeg et ordenltig skyss. Har klina og sånn før, men et sånn skikkelig følelsesladd kyss mangler jeg. Gjerne liggende med vandrende hender og stuff. Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Når jeg tenker meg om, så mangler jeg et ordenltig skyss. Har klina og sånn før, men et sånn skikkelig følelsesladd kyss mangler jeg. Gjerne liggende med vandrende hender og stuff. 8970147[/snapback] Mm, de er best Lenke til kommentar
Phinex Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Husk å ta eventuelt veldig korte pauser, vær så vidt borti med tungen, og ikke bruk for lang tid hele tiden, du må ikke være kliin inntil leppene hennes på alle steder hele tiden, men det beste vil jeg si er at du lærer det til deg selv. ikke hør på hva andre har å si, og risiker å misforstå alt og få alt til bare tull Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Også viktig er at du ikke åpner munnen så veldig mye..det fører bare til at dere kommer borti tennene hennes med tennene dine..det er bare UFFFFE Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Har vært borti gutter som kysser som bikkjer. Eller nei,det var mer som slafsing. Etterpå merket jeg at jeg hadde sikkel i nesten hele ansiktet. Kysset ikke ham igen for å si det sånn. Har også opplevd å få en tunge langt ned i halsen. Det vr skikkelig ubehagelig. Han ga seg ikke med det heller. Selv om jeg sa det rett ut og trakk meg unna xD Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tannkræsj er irriterende.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Tannkræsj er irriterende.. 9036288[/snapback] ISSJ..veit, er som å skrape tennene i stein... Lenke til kommentar
Disable Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 De er da ikke det verste! Har i min fortid vert så dum at jeg pustet med munnen under et tungekyss! Fungerer ikke spessielt bra, kan abselut annbefales om du vil le deg i hjel Lenke til kommentar
Skilpadde Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Øv på håndbakken din. Høres litt sært ut, men det var slikt vi gjorde da jeg var yngre. Jeg velger å tro at det er derfor jeg er en god kysser i dag. Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Husker å ha lest et sted at man kunne øve på en tomat O.o. Ved å bite et lite hull og stikke tungen inn osv. Eller noe slikt. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har vært borti gutter som kysser som bikkjer. Eller nei,det var mer som slafsing. Etterpå merket jeg at jeg hadde sikkel i nesten hele ansiktet. Kysset ikke ham igen for å si det sånn. Har også opplevd å få en tunge langt ned i halsen. Det vr skikkelig ubehagelig. Han ga seg ikke med det heller. Selv om jeg sa det rett ut og trakk meg unna xD9036174[/snapback] Verste er tørketrommeltunger =D Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Øv på håndbakken din. Høres litt sært ut, men det var slikt vi gjorde da jeg var yngre. Jeg velger å tro at det er derfor jeg er en god kysser i dag. 9041761[/snapback] Håndbakken? Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Husker å ha lest et sted at man kunne øve på en tomat O.o. Ved å bite et lite hull og stikke tungen inn osv. Eller noe slikt. 9047485[/snapback] Det høres jo.. Lenke til kommentar
Sewero Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Bare ta det med ro og la det som kommer komme, funka fett for meg Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har vært borti gutter som kysser som bikkjer. Eller nei,det var mer som slafsing. Etterpå merket jeg at jeg hadde sikkel i nesten hele ansiktet. Kysset ikke ham igen for å si det sånn. Har også opplevd å få en tunge langt ned i halsen. Det vr skikkelig ubehagelig. Han ga seg ikke med det heller. Selv om jeg sa det rett ut og trakk meg unna xD9036174[/snapback] Verste er tørketrommeltunger =D 9052073[/snapback] Nei, verste er hundesikkel-klining! Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Har vært borti gutter som kysser som bikkjer. Eller nei,det var mer som slafsing. Etterpå merket jeg at jeg hadde sikkel i nesten hele ansiktet. Kysset ikke ham igen for å si det sånn. Har også opplevd å få en tunge langt ned i halsen. Det vr skikkelig ubehagelig. Han ga seg ikke med det heller. Selv om jeg sa det rett ut og trakk meg unna xD9036174[/snapback] Verste er tørketrommeltunger =D 9052073[/snapback] Nei, verste er hundesikkel-klining! 9054618[/snapback] Usj da, snakker vi klining med boxer her? Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 Jeg har ikke prøvd å kline med en boxer,men antagelig slik,ja. Åh.det er så ekkelt det. Skjønner ikke at enkelte ikke forstår det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå