Campin Carl Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 jeg er helt ny innenfor denne sjangeren og aner ikke noe om kyssing omtrent, og jeg tror nemlig det begynner åpne seg opp noen sjangser for meg snart, men jeg vil ikke drite meg ut fordi jeg har hørt at det først kysset har mye og si,væsråsnill hvis noen av dere erfarne, hjelp meg! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 mitt første kyss gikk glimrende, det er ikke vanskelig:) det var ett tungekyss, men det gikk smertefritt! jeg er faktisk sammen med samme jenta fremdeles, noe jeg har vert lenge:) Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Prøv å slappe av, ikke virk nervøs. Ta det rolig, så kanskje hun tar styringen. Når du først er i gang går ting som regel automatisk, så dette går nok kjempebra =) Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ja la bare henne ta styringen. Det er det enkleste heh. Lenke til kommentar
Otsu Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Du spurte om tips? Ikke vær anspent og ikke stikk tunga langt ned i halsen hennes, ikke prøv å spise opp tunga hennes osv, så går det nok bra til slutt;) Lenke til kommentar
Equilibrium Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 http://www.woman24.no/sex_og_samliv/article32515.ece Dameside whatever, det funker som tips for menn også. Husker jeg også var litt nervøs før første kyss, men det gikk jo strålende! Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvis dama de kan det tar hun fort styringa, man trenger ikke ha IQ på 140 for og klare første kyss uten att alt går i vasken.. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 (endret) 1. Unngå tenner (både med tunga og dine egne tenner) 2. Unngå å sikle som et udyr 3. Ikke stikk tunga langt ned i halsen på henne 4. Ikke beveg tunga som en vaskemaskin på full guffe 5. Ikke åpne munnen på vidt gap slik at den dekker hele ansiktet hennes. Et kyss kan være alt fra mykt og forsiktig til bestemt og krevende. Jeg ville prøvd med mykt men fast først. Begynn med å kysse uten tunge. Så åpner du munnen din litt (bare litt) og stikk tungespissen ut og lek med hennes tunge. Husk punktene over. Hvis hun er en god kysser, gjør det enkelt: Etterlig hennes bevegelser. Endret 27. juni 2007 av darkness| Lenke til kommentar
EvenEleven Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Hvis dama de kan det tar hun fort styringa, man trenger ikke ha IQ på 140 for og klare første kyss uten att alt går i vasken.. 8954646[/snapback] Man kan vel si at de som har over140+ sliter mest:) tenker da på den derre beaty and the geeks:) Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 http://www.woman24.no/sex_og_samliv/article32515.eceDameside whatever, det funker som tips for menn også. Husker jeg også var litt nervøs før første kyss, men det gikk jo strålende! 8954623[/snapback] Hm.. Kan ikke se for meg at man blir noe bedre av å lese på det der :!: I så fall så tror jeg trådstarter bør slenge seg på denne: Kopikyss: La din partner lede og svar med å kysse på akkurat samme måte. Godt egnet om du er usikker på hva din partner forventer/ønsker. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det første kysset er ikke SÅ viktig. Ikke så lenge du klarer å hente deg inn igjen etter hvert, eller personen stikker av Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det første kysset er ikke SÅ viktig. Ikke så lenge du klarer å hente deg inn igjen etter hvert, eller personen stikker av 8956660[/snapback] Det første kysset glemmer man egentlig. Det er det beste kysset som varer i tankene dine. Lenke til kommentar
Engel_Linn Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Ja, det var det jeg mente. Eller, man glemmer det jo ikke alltid da. Men det er nokså uvesentlig. Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Det første kysset er ikke SÅ viktig. Ikke så lenge du klarer å hente deg inn igjen etter hvert, eller personen stikker av 8956660[/snapback] Det første kysset glemmer man egentlig. Det er det beste kysset som varer i tankene dine. 8956809[/snapback] Nei, det er de beste kyssene som sitter igjen Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Lenge etterpå, ja. Men hva med når man er i startfasen, og første kysset er elendig. Har man da lyst til å kysse mer med den personen etterpå? Lenke til kommentar
Litejk Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg selv har bare hatt en skikkelig kjærest.(Slutt nå) Og da begynte jeg med vanlig smaskekyss. Så flere etterhverandre, og så videre. Funket for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Tøffe-Tetra Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 første skikkelige kysset mitt var i relativt god alkoholrus var vel mest klining, virka som om kroppen viste hva den drev med, er vel kanskje noe medfødt 1 Lenke til kommentar
Maj7 Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 http://www.woman24.no/sex_og_samliv/article32515.eceDameside whatever, det funker som tips for menn også. Husker jeg også var litt nervøs før første kyss, men det gikk jo strålende! 8954623[/snapback] Hehe, det var en moro artikkel, lo av noen kyssetyper der ja :!: Det som er viktig er å være varsom, varm, fast og myk. Darkness har noen fine punkter å følge. Et lite tips er å huske på hvor du har hendene og resten av kroppen. Selve kysset trenger ikke å være perfekt hvis man f.eks. holder rundt livet på den andre, har hånda forsiktig bak nakken og/eller er nær med kroppen. Inngangen til kysset teller også. Se hverandre inn i øynene og virkelig føl at det ligger en kyssespenning i lufta mellom dere. Det kan være veldig sjarmerende hvis gutten fører ansiktet hennes med en lett hånd ved kjevebenet eller haka mot seg for å kysse henne Det første kysset er ikke nødvendigvis så viktig, mitt var bare en stor skuff! Alle må begynne et sted, og å være god kommer gjerne med erfaring, så ingen grunn til å uroe seg, det kan bare bli bedre! Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 *Sipp* 8957859[/snapback] Hva gjør du på disse kanter? Skal se om jeg får utøvd litt munnakrobatikk til den kommende kvelden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå