Mr. Bojangles Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Hei Hvordan skriver man en formell jobbsøknad på engelsk? Endret 2. juli 2007 av EvenT Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 du skriver den vell som en Norsk en, bare på Engelsk? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg kan engelsk, det var egentlig ikke det som var spørsmålet. Problemet er at jeg ikke vet hvordan man skriver en formell jobbsøknad på engelsk. Kan noen sette opp en tålig grei søknad for meg? (: Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Lurer fortsatt, hvis noen lurer. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 litt off topic..: "HOW TO APPLY Please email a resume and detailed cover letter" resume, er det CV ? og cover letter er søknaden ? Lenke til kommentar
Mr. Bojangles Skrevet 2. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2007 Resume er CV ja, regner da med at cover letter er søknad. Lenke til kommentar
boblikof Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 linkene under viser eksempler på cover letter og CV på engelsk klikk her og klikk her Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå