SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 http://www.nettavisen.no/servlets/page?sec...n=9&item=248777 http://www.aftenposten.no/nyheter/nett/spi...rticleID=466314 Helt sinnsykt! Lenke til kommentar
letmein Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Vet ikke om jeg skal le eller grine.. :o Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Det som irriterer meg er at det de gjør kommer til å ødlegge for oss andre. Folk og politikere kommer til å tenke at de spillene som gjør oss voldelige og forbi spillet. Lenke til kommentar
akzj0n Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Folk som hevder at de dreper på grunn av spill dem har spilt burde aldri vært ute blandt andre folk i det hele tatt. At det blir grenser på de mest voldelige spillene synes jeg er helt greit, men det bør ikke ta helt av heller. Lenke til kommentar
WebWarrior Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 :o ...Amerikanere... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Ja de og..... Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Dette hadde nok aldri skjedd i norge nei.. :-? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Dette hadde nok aldri skjedd i norge nei.. :-? Det samme trodde du sikkert anngående den ungen som ble bitt ihjel av en hund her ikke så lenge siden. Det kan skje over alt. Man vet aldri hvilken psycho'er ligger rundt hjørnet. Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det måtte jo skje en eller annen gang? Dumhet og idioti overgår seg selv hele tiden. Lenke til kommentar
LordErr Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Herregud.. Amerikanere, for noen rare dyr. Lenke til kommentar
GalFisk Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Spörsmålet er som det er spillgjengene som begynner å bli voldelige, eller om det er voldsgjengene som begynner å spille dataspill:) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 10. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2003 JA det er mest sannsynligvis at det er voldelige gjenger som spiller spill som driver f*eskapet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Jeg blir #"%"#¤% meg voldelig når jeg har spilt CS, UT2003 eller WarCraft3 på nett.... Så jeg skjønner de menneskene godt jeg. Hadde vel joina de selv da. Spilte kabal engang og klarte ikke å få den opp. Skal si skjermen fikk utforske asfalten sammen men mus og tastatur Lenke til kommentar
PoL-E Skrevet 16. januar 2003 Del Skrevet 16. januar 2003 Jeg blir #"%"#¤% meg voldelig når jeg har spilt CS, UT2003 eller WarCraft3 på nett.... Så jeg skjønner de menneskene godt jeg. Hadde vel joina de selv da. Spilte kabal engang og klarte ikke å få den opp. Skal si skjermen fikk utforske asfalten sammen men mus og tastatur :o Have a pill Lenke til kommentar
Le Bastard Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Herregud :o At det går an!!! Sette bilde av "barney" fra spillet "Blue Shift" istedenfor CS. For J***** Ps: Kanskje politioet burde sette seg ned og prøve spillene :wink: Lenke til kommentar
smetho Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Blir for enkelt å skylde på spillene, det er folkene som spiller dem som er problemet. Mange folk er desverre ustabile, deriblandt disse, og hadde de ikke sloss her så hadde de gjort det ved andre anledninger og omstendigheter. Spillet var bare den utløsende faktoren, ikke grunnen til at de faktisk sloss. Blir som å si at skuddet i Sarajevo var grunnen til 1. verdenskrig. Det var jo selvsagt ikke det, det var det som utløste volden. Det er en stor forskjell! Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 18. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2003 Samme sier eg. De kommer til å klikke før eller senere anyways. Ellers hadde vi alle vært i fengsel for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå