Gå til innhold

Automatisk synkroniserig, mobil, outlook og google

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Er det mulig å få automatisk synkronisering mellom outlook sin kalender og google sin kalender, slik at jeg får lagret avtalene mine begge steder, uavhengi av hvilken av de jeg legger inn avtalen i?

8949977[/snapback]

Hvor automatisk du tenger vet jeg ikke, men du kan i hvertfall synkronisere først mot den ene deretter mot den andre kalenderen. Jeg vet ikke om et prg som kan synkronisere mot begge to samtidig.

Lenke til kommentar

tulling03: Er det faktisk mulig å synkronisere gmail kalenderen mot noe som helst? Så vidt jeg har funnet ut er det bare mulig å eksportere eller importere kalenderen, ikke synkronisere den.

Om jeg tar feil, så blir jeg svært glad for en beskrivelse av hvordan det gjøres.

Lenke til kommentar
tulling03: Er det faktisk mulig å synkronisere gmail kalenderen mot noe som helst? Så vidt jeg har funnet ut er det bare mulig å eksportere eller importere kalenderen, ikke synkronisere den.

Om jeg tar feil, så blir jeg svært glad for en beskrivelse av hvordan det gjøres.

8974324[/snapback]

Det finnes websider som kan gjøre dette gratis, og et Open Source program kalt Gcalsync som lar deg synkronisere mobilen mot Google calender.

Carry your Google Calendar in your pocket! GCalSync is an open source application that lets you do a two-way synchronization between Google Calendar and your phone's built-in calendar. Download events to your phone, or add an event on your phone and upload it to Google Calendar
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg bruker Plaxo for å synkronisere mot Google Calendar, Yahoo! osv.

Så lar jeg Plaxo synche mot Outlook som igjen synches mot Scheduleworld (SW). Scheduleworld er en SyncML-tjener som du kan koble telefonen opp mot. Det finnes andre muligheter enn SW, bare lete litt rundt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...