Gå til innhold

Deres mening om rikmansunger(ekstreme tilfeller)


Anbefalte innlegg

Det der er en Lexus SC430, en SÆRDELES dårlig bil. Ikke rart jenta reagerer sånn. Hun kan virke bortskjemt for en person med lite peiling på bil, men når en er litt mer inne i motorens verden er reaksjonen helt naturlig. Hadde jeg fått bilen der hadde jeg solgt den på sekundet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det der er en Lexus SC430, en SÆRDELES dårlig bil. Ikke rart jenta reagerer sånn. Hun kan virke bortskjemt for en person med lite peiling på bil, men når en er litt mer inne i motorens verden er reaksjonen helt naturlig. Hadde jeg fått bilen der hadde jeg solgt den på sekundet.

8969244[/snapback]

 

Det er ikke det som er poenget. Jenta der har garantert ikke peiling på biler, så for alt hun vet kunne det vært en Porsche. Det er uansett tanken bak det hele som teller.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
Det der er en Lexus SC430, en SÆRDELES dårlig bil. Ikke rart jenta reagerer sånn. Hun kan virke bortskjemt for en person med lite peiling på bil, men når en er litt mer inne i motorens verden er reaksjonen helt naturlig. Hadde jeg fått bilen der hadde jeg solgt den på sekundet.

8969244[/snapback]

 

La meg gjette.. du er fra østlandet?

Lenke til kommentar
Det der er en Lexus SC430, en SÆRDELES dårlig bil. Ikke rart jenta reagerer sånn. Hun kan virke bortskjemt for en person med lite peiling på bil, men når en er litt mer inne i motorens verden er reaksjonen helt naturlig. Hadde jeg fått bilen der hadde jeg solgt den på sekundet.

8969244[/snapback]

 

La meg gjette.. du er fra østlandet?

9230215[/snapback]

Hvorfor skulle det ha noe med saken å gjøre?

 

Jeg tror forresten han kødder. Eller jeg håper han kødder...

Lenke til kommentar

Vel, det var jo ikke den bilen hun ville ha. OG hun fikk den en dag (eller flere?) for tidlig. Så er jo klart at det burde gå en stund før hun tilgir foreldrene.

 

Så også den med hu som fikk en NYDELIG cabriolet og begynte å grine fordi det var feil farge. Og så bytta foreldrene i riktig farge.

 

Og så har man jo "My sweet sixteen" som jeg har dessverre hatt anledningen av å se 2 ganger eller lignende på MTV. Der de bruker +/- en normal årslønn på gave og en årslønn til på selve festen. Og jenta klikker på bestevennina fordi bestevennina prøvde samme kjolen som ho og da kunne ikke ho kjøpe den. Det var ho sin dag og de hadde blitt flydd med helikopter til NY slik at de kan handle og så er venninna frekk nok til å prøve samme kjole. OMG. The nerve!

Lenke til kommentar
La meg gjette.. du er fra østlandet?

9230215[/snapback]

 

Jeg er fra østlandet. Det burde ikke være et problem for noen.

 

 

Hvor dine meddebattanter kommer fra er irrelevant for diskusjonen, og er bare et middel for å få bekreftet fordommer og bruke dem videre i personhets.

 

Fra nå av går vi på sak og ikke person.

Lenke til kommentar
Vel, det var jo ikke den bilen hun ville ha. OG hun fikk den en dag (eller flere?) for tidlig. Så er jo klart at det burde gå en stund før hun tilgir foreldrene.

 

Så også den med hu som fikk en NYDELIG cabriolet og begynte å grine fordi det var feil farge. Og så bytta foreldrene i riktig farge.

 

Og så har man jo "My sweet sixteen" som jeg har dessverre hatt anledningen av å se 2 ganger eller lignende på MTV. Der de bruker +/- en normal årslønn på gave og en årslønn til på selve festen. Og jenta klikker på bestevennina fordi bestevennina prøvde samme kjolen som ho og da kunne ikke ho kjøpe den. Det var ho sin dag og de hadde blitt flydd med helikopter til NY slik at de kan handle og så er venninna frekk nok til å prøve samme kjole. OMG. The nerve!

9230494[/snapback]

 

Haha, har også hatt den anledningen å få sett "my sweet sixteen" på mtv. Der var det en jente som skulle, ikke så overraskende, feire hennes 16-års dag. Hun hadde bestemt hvem som skulle i selskapet og skulle levere invitasjonene. Da hun gir ut invitasjonene til de hun vil inviterer er de inviterte i ekstase. Så er det en fyr, som er i lykkerus for å ha blitt invitert, han bestemmer seg for å gi bursdags barnet en klem. Det skulle han ikke ha gjort. Ho krever invitasjonen tilbake, og nekter han å komme.

 

Dette hørtes kanskje litt kjedelig ut, men fy faen å dumt det var... :p

Lenke til kommentar

Her er hva jeg ville likt å ha sett:

 

På bursdagen hennes, med en haug inviterte selvsagt, blir hun overraska med en splitter ny, kjempedyr bil. Helst favorittbilen med favorittfargen, og alt perfekt.

Mora sier "congratulations darling" osv. Dattra er i ekstase, og hyler og vræler. Så akkurat når lille My skal til å gå mot bilen sin, sier mor " oh shit, I forgot, you didn't want a car..." Så tar hun (mor) frem en knapp og trykker på, BOOOOM! Og bilen eksploderer i et inferno av flammer.

 

Mohahahah! Så hopper jeg frem i et bananaer i pysjamas-kostyme og ler mens jeg danser rumba. :fun:

Lenke til kommentar
Her er hva jeg ville likt å ha sett:

 

På bursdagen hennes, med en haug inviterte selvsagt, blir hun overraska med en splitter ny, kjempedyr bil. Helst favorittbilen med favorittfargen, og alt perfekt.

Mora sier "congratulations darling" osv. Dattra er i ekstase, og hyler og vræler. Så akkurat når lille My skal til å gå mot bilen sin, sier mor " oh shit, I forgot, you didn't want a car..." Så tar hun (mor) frem en knapp og trykker på, BOOOOM! Og bilen eksploderer i et inferno av flammer.

 

Mohahahah! Så hopper jeg frem i et bananaer i pysjamas-kostyme og ler mens jeg danser rumba.  :fun:

9235117[/snapback]

 

Drømmescenario. :love:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...