Gå til innhold

Deres mening om rikmansunger(ekstreme tilfeller)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bortskjemte dritt-unge!! At det går ann. Sånne der skulle vært skutt og begravd bak ved boden.

Og til de som beskytter henne; Jævla sosse satan! sosse SATAN! Dere har vel like mye penger selv? Hæ? Hæ? Sosse faen!

Faen FAEN! Vi er alle dømt til døden om sånne folk får leve og til slutt tar over makta.

Nei sånne skulle vært skutt sier jeg.. Men det er min mening.

http://www.youtube.com/watch?v=tXtb3qivtE4 <-- Klodens klokeste mann!

Lenke til kommentar

Syyykt. Hadde blitt glad om jeg fikk en bil i det heletatt. I hvertfall en ny Lexus. Sånne folk gjør meg kvalm, mens andre må jobbe og slite så får de det sånn. og blir sur?!

Over en liten filleting som timing.

:nei:

Edit: Han Tommy var genial :!:

Endret av T.J.
Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ
Bortskjemte dritt-unge!! At det går ann. Sånne der skulle vært skutt og begravd bak ved boden.

Og til de som beskytter henne; Jævla sosse satan! sosse SATAN! Dere har vel like mye penger selv? Hæ? Hæ? Sosse faen!

Faen FAEN! Vi er alle dømt til døden om sånne folk får leve og til slutt tar over makta.

Nei sånne skulle vært skutt sier jeg.. Men det er min mening.

http://www.youtube.com/watch?v=tXtb3qivtE4  <-- Klodens klokeste mann!

8960208[/snapback]

Haehaehaehae, du er faen ikke mye stabil selv :!:

Lenke til kommentar

Jeg fikk mesteparten av bilen min betalt av mine foreldre. Har vært overlykkelig for det og er ektremt glad i den bilen. Den skal være med meg i mange, mange år.

Å oppføre seg som den jenta gjorde er forskammelig, fjortis eller ikke fjortis.

Lenke til kommentar

Eeeh. Hun har sikkert lyst og kjøre den som faen. Men hun ville jo ha den på partyet! Sikkert for da skulle alle bli overrasket når hun er stupfull og slikt.

Eller hun må nå ut og kjøre den, men har ikke tid. Men hun har så lyst. Derfor ville hun ha den på partyet hennes.

Eller?

PS: Hva heter den siste sangen som spilles av i filmen? Mener ikke den nest siste: Ewerybodyhurts.

Endret av Deimos87
Lenke til kommentar

få en bil av foreldrene har jeg egentlig ikke no imot, men at hun ville ha den på festen slik at alle kunne se at hun fikk den blir litt teit. synd av hun bryr seg så mye om hva andre tror om henne at hun må vise fram at hun får en bil for å være fornøyd.

Endret av Henrik2k
Lenke til kommentar
Å fy faen! for ei litta fitte. Hu skulle fått så mye juling. Hater folk som det der så inntenst. meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg meg. Sånne folk som det der kunne jeg glatt latt bli torturert til døde.

8967233[/snapback]

lol?

Det var da voldsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...