Gå til innhold

Deres mening om rikmansunger(ekstreme tilfeller)


Anbefalte innlegg

Jeg ser at mange her vil la jenta blø. Selv synes jeg det blir helt feil. Jenta er simpelthen et offer for foreldrenes statusjag. Er det noen som burde blø er det foreldrene.

Jenta vet jo ikke bedre, stakkars. Foreldrene derimot...

Endret av Montag
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Og siden du sier "dere" så har du selv mye penger? Om du i tillegg oppfører deg som jenten i videoen, så synest jeg heller mere synd på deg.

8950707[/snapback]

Ikke at du har noe med det, men ja ...

 

Daniel :)

8951570[/snapback]

 

Skulle man sett... Javel. Har du og din familie alltid hatt mye penger? Eller vet du hvordan det er å ikke ha det?

Lenke til kommentar

Ta fra henne og alle pengene samt kast dem på gata.. Da hun må tigge for å få betalt forsikring, årsavgift, osv... Det hadde vært kos! :)

 

Hadde likt å blitt " sammen" med hu jenta, også lurt hu for penger! Sånne folk fortjener jo å bli utnytta!

Endret av mr.nauz
Lenke til kommentar

Jeg gleder meg virkelig til den dagen hvor noe tragisk og fryktelig skjer med sånne folk som det der. Hvor de faktisk innser hvor jævli verden kan være mot dem, da kan vedkommende tenke tilbake hvor hun/han gråt over at hun/han fikk en lexus et par dager for tidlig.

 

Når den dagen kommer vil virkelig øynene åpnes på hvor kynisk verden er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Haha. Med tanke på at snutten er sett godt over 400k ganger på den siden, så har hun eid seg selv til evigheten og forbi, som Buzz ville sagt det. Hun kommer sannsynligvis til å skamme seg lilla om et par års tid.

Lenke til kommentar

Voldsomt som dere slenger på kjeften her... Har dere faktisk tenkt over at jenta er 15 år. Vet dere hvordan 15 år gamle jenter er? Det er en alder hvor hormonene raser og følelsene er sterke. Svært ofte er alt foreldrene gjør feil. At det i dette tilfelle var at hun fikk bilen på feil dag har ingenting å gjøre med at hun er bortskjemt. Det kunne likegjerne vært at fargen på kjolen var feil, at pappa sang i selskapet, at de nektet henne en date med en 19 åring. Å henge seg opp i at det var en bil hun fikk på feil dag er i utgangspunktet ganske teit. Svært mange 15 år gamle jenter vil oppføre seg på dette viset, uavhengig om de er bortskjemte, rike, fattige eller hva som helst.

 

Eller mener dere kanskje at man er/bør være mer moden dersom man kommer fra en rik familie? For det henger ikke på greip.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Jeg blir oppgitt av sånt. Noen folk greier ikke å te seg på en skikkelig måte. Samme med folk her på forumet. Dere kan umulig være seriøse når dere sier at der ønsker jenten død.

Lenke til kommentar

Hva man opplever som ille varierer fra person til person. Glem ikke det. Har oppdragelsen og oppveksten vært en sammenhengende dans på roser (gjerne smurt med litt duftende olje for å fjerne all motstand) kan ting vi "normale" knapt ville rynket på pannen av være fæle nok.

 

Jeg har en hendelse jeg husker tilbake på som det verste jeg har opplevd, og det har sikkert alle andre også. Sett utenfra kan de rangeres; noen ville garantert sagt om mitt bunnpunkt i livet også at jeg burde skjerpe meg siden han andre egentlig hadde det mye verre. Opplevelser er dog ikke objektive.

 

Å skylde på jenta er i hvert fall helt på styr, og å straffe henne? Er dere ikke riktig vel bevart?! Dessuten er hun jo fjortis, og de kan reagere på de merkeligste måter helt uavhengig av samlet innskudd. Publikums respons er ikke overraskende, men selv om produksjonsselskapet har gjort sitt for å få dette til å virke så ensidig og enkelt å forstå som overhodet mulig, burde det gå an å tenke litt ekstra før man feller en dom.

 

Ikke dermed sagt at hun ikke trenger å ta seg sammen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...