Gå til innhold

Deres mening om rikmansunger(ekstreme tilfeller)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hva skal en 14-åring med en bil?

8950724[/snapback]

 

 

Er 14-års grense på sertifikatet i flere stater i USA.

8951021[/snapback]

 

Vet Idaho har 14 år i dagslys og i noen får man "learner's permit" da, men fullt sertifikat?

Og blir hun ikke femten?

 

My Super Sweet 16

 

Season 5

37 - Audrey Reyes of Miami, Florida (quince)

Party theme: Fashion

Car gift: Lexus SC430

Performer: Los primeros

 

Special Features: Audrey does not approve of both dresses that were custom made for her, saying they made her look like a "fat princess". During the dress fitting for her court, she told one of the girls that she needed to lose weight, causing the girl to cry. When she goes to a rehearsal with her court, her mom suprises her with the Lexus car. Audrey, wanting to receive the car at her party, throws a temper tantrum and calls the party off. The next day, she realizes that she overreacted and apologizes, and decides to continue with the party. Regardless of her apology, she didn't receive the car she made a fuss over. During an episode of "My Super Sweet 16 Remix" it is revealed that she got the Lexus SC430 in the colors she wanted, but the car was totaled when her brother drove it out. So instead she got an Infiniti G35 Coupe.

 

Jao, sløve foreldre.

Lenke til kommentar

Det er nesten ikke til å tro hvordan folk kan oppføre seg.

Jeg syns slike som henne trenger en reality check, det kunne da umulig ha vært så skandaløst å fått bilen før partiet?

Det finnes virkelig større problemer her i verden.

 

Jeg blir kvalm av slik urimelig oppførsel. *brenn*

 

EDIT: leif

Endret av Lil-H
Lenke til kommentar
Det er nesten ikke til å tro hvordan folk kan oppføre seg.

Jeg syns slike som henne trenger en reality check, det kunne da umulig ha vært så skandaløst å fått bilen før partiet?

Det finnes virkelig større problemer her i verden.

 

Jeg blir kvalm av slik uimotståelig oppførsel. *brenn*

8951247[/snapback]

 

Jeg klarer liksom ikke helt å få tak i hva du mener med den siste setningen der... :hmm:

Lenke til kommentar
Vet Idaho har 14 år i dagslys og i noen får man "learner's permit" da, men fullt sertifikat?

Og blir hun ikke femten?

8951198[/snapback]

I North Dakota kunne du ta lappen når du var 14, og da hadde du lappen uansett hva. Du kunne også kjøre om natten (så lenge du var inne etter den lovbelagte innetiden for ungdom under 18. :roll: )

 

Bare meg som får litt JoachimR feeling over denne filmen?

Lenke til kommentar

Hun kommer sikkert til å befinne seg i en skitten nattklubb og blir utnyttet for 5 dollar i cirka 5 år <.<

Den som gråter bare fordi å få en ting i feil tidspunkt er noe du ikke kan gjøre, særlig når det er en splitter ny lexus! wahhh. Skulle heller ha ikke gitt en gave til hun og heller sendt det ned til aids forsking! *rawrr*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...