svenningen Skrevet 19. oktober 2007 Del Skrevet 19. oktober 2007 Bare start å tren gutter, det krever utrolig styrke... <{POST_SNAPBACK}> Mente du da at parkour trenger masse styrke? Vil nå ikke si det er riktig.. Selvfølgelig er det ikke noe minus med å ha masse muskler, men er da mange gode menn og kvinner som ikke har så masse muskler og vel? Noen her som har noen fete parkourbilder å vise da? <{POST_SNAPBACK}> Ser du for deg et bolehue eller en annen fyr som er vært litt for mye på SATS hoppe over et gjerde? De klarer så vidt å løpe skal jeg si deg. haha, purplezods syns nå jeg ser litt sånn ut, ikke mega bole-ole akkurat, men breiskuldra og beef og han har teken bare spør han han har filmer (santvell remi?) ^^ Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 (endret) Jeg synes du ser breiskuldra ut? Hmms, har ikke sett noe bilde av deg enda? Jaja, kansje jeg ikke husker det Ja jeg har noen få filmer som jeg har lagt ut for å få tips. Har ingen ordnetlige samplere. Nb, dette er tricking og ikke parkour. Trener ikke like mye parkour som tricking. Gainer flash http://www.youtube.com/watch?v=BuFXa6J7FRA Roundoff back http://www.youtube.com/watch?v=qJiw1gTWoAs Her er noen bilder:(Sorry for store bilder) Endret 20. oktober 2007 av PurpleZoDz Lenke til kommentar
Korpmettaren Skrevet 20. oktober 2007 Del Skrevet 20. oktober 2007 Slenger inn mitt beste parkourbilde jeg da (har ikke så mange av meg selv, så da ble dette den beste) Er en stillestående gap på 2,20. Det var 25-30 cm høyreforskjell på takene, men klarte å hoppe begge veier faktisk. Lenke til kommentar
svenningen Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 det jeg mente purple var at jeg synes DU så breiskuldra ut Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 21. oktober 2007 Del Skrevet 21. oktober 2007 Ah, da kan vi være enige Er jo bare 1.65 i tillegg. Hehe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå