1915 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 OS: windows xp pro når jeg starter pcn så kommer det til welcome screen. har bare en bruker og IKKE noe passord. da skal den jo bare logg automatisk inn. men den gjør ikke det. jeg må trykke på brukeren. har jo nettopp formater da. har heller ikke hatt noen passord Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 OS: windows xp pro når jeg starter pcn så kommer det til welcome screen. har bare en bruker og IKKE noe passord. da skal den jo bare logg automatisk inn. men den gjør ikke det. jeg må trykke på brukeren. har jo nettopp formater da. har heller ikke hatt noen passord 8949800[/snapback] gå in på kontrollpanel-brukerkontoer-endre måten brukere logger på eller av... mulig du må inn på noe annet enn sistnevnte... Lenke til kommentar
p@ge Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 bruk TweakUI: http://www.microsoft.com/windowsxp/downloa...ppowertoys.mspx under Logon finner du autologon, der krysser du av for autologon lykke til Lenke til kommentar
1915 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) download link? edit: fant det selv Endret 26. juni 2007 av 1915 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Saken er løst, og/-eller trådstarter har bedt om stenging. Ønskes saken gjenoptatt kan dette innlegget rapportères, og tråden vil bli vurdert gjenåpnet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg