mastens Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei! Nettopp kjøpt meg en ny pc. Valget falt for en Intel C2D E6600 (BOXED) med XFX nForce 680i LT SLI som Hovedkort. XFX GeForce 8800GTS 320MB som skjermkort og Corsair TWIN2X 6400 DDR2, 2048MB som ram... skyrte litt av skjermen også kanskje Endte opp med en Samsung SyncMaster 226BW, 22" Widescreen Er interessert i å klokka både CPU,GPU og ram Forslag til overklokking av denne maskinen, og hvordan dette gjøres på en enkel å grei måte? har aldri holdt noe spesielt på med overklokking, og er ikke mye inn i 'hardware' verden fortiden. Takker å bukker for alle svar jeg får Husk jeg er helt nybegynner.... Hilsen Marius Lenke til kommentar
flopflop Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Er endel tråder om klokking av dette utstyret her på forumet, søk litt rundt, her og her for eksempel. En fin tråd å lese i for å komme i gang finner du her basiskunnskaper det er greit å få med seg kan du lese om her lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå