Casanova_G Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Heisann. Jeg har da skaffet meg en Nokia 6290, etter at min kjære SE K800i ble stjålet. Jeg er superfornøyd med 6290, men har problemer med å komme meg på nett. Noe jeg alltid har problemer med:p Jeg er litt ''noob'' når det kommer til dette med å surfe på nett via mobil. Uansett, når jeg skal inn på en nettside fra mobilen, f.eks www.vg.no, og jeg trykker på ''søk/gå til'' så kommer det følgende feilmelding: ''Pakkedata: Pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig''. Dere får unnskylde språket, men hva i helvete er det som menes med det? Hva må jeg gjøre for å komme meg på nett via mobilen. Jeg trenger hjelp umiddelbart. Takker for alle svar. Mvh. Casanova G Lenke til kommentar
bodwin Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 For å komme på nett med telefonen, må du ha lagret et oppsett for internettilkobling spesielt for ditt teleselskap/abonnement. 6290 kan lage (og lagre) et slikt oppsett automatisk. Gå inn på Meny/Programmer/Velkommen/Innst.veiv./Operatør. Følg instruksjonene telefonen gir deg. Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 For å komme på nett med telefonen, må du ha lagret et oppsett for internettilkobling spesielt for ditt teleselskap/abonnement. 6290 kan lage (og lagre) et slikt oppsett automatisk. Gå inn på Meny/Programmer/Velkommen/Innst.veiv./Operatør. Følg instruksjonene telefonen gir deg. 8955175[/snapback] Jeg prøvde det du sa, men samme feilmelding kommer: ''Pakkedata: pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig''. Trenger virkelig hjelp med det her. Lenke til kommentar
bodwin Skrevet 27. juni 2007 Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg prøvde det du sa, men samme feilmelding kommer: ''Pakkedata: pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig''. Trenger virkelig hjelp med det her. 8956589[/snapback] Hvilket abonnement har du? Hvilket selskap? Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 27. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2007 Jeg prøvde det du sa, men samme feilmelding kommer: ''Pakkedata: pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig''. Trenger virkelig hjelp med det her. 8956589[/snapback] Hvilket abonnement har du? Hvilket selskap? 8956685[/snapback] Jeg har Tele2 Lenke til kommentar
bodwin Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Jeg prøvde det du sa, men samme feilmelding kommer: ''Pakkedata: pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig''. Trenger virkelig hjelp med det her. 8956589[/snapback] Hvilket abonnement har du? Hvilket selskap? 8956685[/snapback] Jeg har Tele2 8958232[/snapback] Jeg kjenner andre Tele2-kunder med samme problem som deg. På denne linken kan du få tilsendt internettoppsett til telefonen din. . Har du prøvd den? (Jeg er temmelig sikker på at problemene ikke har noe med telefonen din å gjøre. Jeg har Telenor og var på nett med 6290 minuttet etter at den var ute av boksen. Brukte veiviseren i telefonen. P.S.: Husk å laste ned Opera mini som nettleser på telefonen din. Det vil gjøre nettlesinga raskere, enklere og en god del billigere enn hvis du bruker den innebygde leseren i telefonen.) Endret 28. juni 2007 av bodwin Lenke til kommentar
bodwin Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg prøvde det du sa, men samme feilmelding kommer: ''Pakkedata: pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig''. Trenger virkelig hjelp med det her. 8956589[/snapback] Hvilket abonnement har du? Hvilket selskap? 8956685[/snapback] Jeg har Tele2 8958232[/snapback] Jeg kjenner andre Tele2-kunder med samme problem som deg. På denne linken kan du få tilsendt internettoppsett til telefonen din. . Har du prøvd den? Hvis du da ikke får det til å funke, foreslår jeg at du ringer Tele2's supporttelefon. (Jeg er temmelig sikker på at problemene ikke har noe med telefonen din å gjøre. Jeg har Telenor og var på nett med 6290 minuttet etter at den var ute av boksen. Brukte veiviseren i telefonen. P.S.: Husk å laste ned Opera mini som nettleser på telefonen din. Det vil gjøre nettlesinga raskere, enklere og en god del billigere enn hvis du bruker den innebygde leseren i telefonen.) 8961600[/snapback] Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg prøvde det du sa, men samme feilmelding kommer: ''Pakkedata: pakkedatatilkobling ikke tilgjengelig''. Trenger virkelig hjelp med det her. 8956589[/snapback] Hvilket abonnement har du? Hvilket selskap? 8956685[/snapback] Jeg har Tele2 8958232[/snapback] Jeg kjenner andre Tele2-kunder med samme problem som deg. På denne linken kan du få tilsendt internettoppsett til telefonen din. . Har du prøvd den? (Jeg er temmelig sikker på at problemene ikke har noe med telefonen din å gjøre. Jeg har Telenor og var på nett med 6290 minuttet etter at den var ute av boksen. Brukte veiviseren i telefonen. P.S.: Husk å laste ned Opera mini som nettleser på telefonen din. Det vil gjøre nettlesinga raskere, enklere og en god del billigere enn hvis du bruker den innebygde leseren i telefonen.) 8961600[/snapback] aHa(I), skjønner. Men et lite problem md linken du ga meg da ? kommer meg ikke inn der :s? Lenke til kommentar
Casanova_G Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Jippiii det funker nå takker for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå