ostepop Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Er dette kortet godt til og overklokke en , AMD k6 550mhz...... Pepa Lenke til kommentar
Gega Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Kortet er greit nok...du må bruke jumpere...kortet er ikke jumperfri...men når det er sagt vil jeg huske at K6-II serien over 500mhz ikke var noe særlig god til å overklokke med...men du kan jo prøve.. Husk å øke volten. (jumper)2.4volt default øk til 2.5volt..du kan jo øke litt til vist du ikke klarer å boote.. Lykke til Lenke til kommentar
mFaFa Skrevet 29. desember 2001 Del Skrevet 29. desember 2001 Må bare si at AMD K6-2'er ikke er særlig overklokkingsvennlig i det hele tatt jeg. Hva er vitsen? Høres ut som du har tenkt til å kjøpe nytt hovedkort bare for å få overklokket cpu'en din bittelitt! Det lønner seg i så fall IKKE! Penger rett ut av vinduet. For å begrunne at AMD K6-2'er ikke er særlig overklokkingsvennlige.. jeg har selv en AMD K6-2 350 @ 375MHz. Den vil ikke stort mere.. på mitt hovedkort klarer den ikke neste step.. som er 412MHz.. Klikka etter 30 sek. med CPU Stab Test.. Det er ikke stort mer å hente i K6-2 CPU'er..! :sad: Lenke til kommentar
Gega Skrevet 30. desember 2001 Del Skrevet 30. desember 2001 Det stemmer bra det..mener å huske at 400mhz hadde 2.2volt men 450mhz og oppover hadde 2.4volt... Det er nok på grunn av varmeutviklingen at de er så dårlig å overklokke med....det er så lite å hente at det ikke er vits..det eneste du kan oppnå er et ustabilt system...Hvem vil vel ha det?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå