Gå til innhold

aopen ax59pro

ostepop

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kortet er greit nok...du må bruke jumpere...kortet er ikke jumperfri...men når det er sagt vil jeg huske at K6-II serien over 500mhz ikke var noe særlig god til å overklokke med...men du kan jo prøve..

Husk å øke volten. (jumper)2.4volt default øk til 2.5volt..du kan jo øke litt til vist du ikke klarer å boote..

Lykke til

Lenke til kommentar

Må bare si at AMD K6-2'er ikke er særlig overklokkingsvennlig i det hele tatt jeg. Hva er vitsen? Høres ut som du har tenkt til å kjøpe nytt hovedkort bare for å få overklokket cpu'en din bittelitt! Det lønner seg i så fall IKKE! Penger rett ut av vinduet.

For å begrunne at AMD K6-2'er ikke er særlig overklokkingsvennlige.. jeg har selv en AMD K6-2 350 @ 375MHz. Den vil ikke stort mere.. på mitt hovedkort klarer den ikke neste step.. som er 412MHz.. Klikka etter 30 sek. med CPU Stab Test.. Det er ikke stort mer å hente i K6-2 CPU'er..! :sad:

Lenke til kommentar

Det stemmer bra det..mener å huske at 400mhz hadde 2.2volt men 450mhz og oppover hadde 2.4volt...

Det er nok på grunn av varmeutviklingen at de er så dårlig å overklokke med....det er så lite å hente at det ikke er vits..det eneste du kan oppnå er et ustabilt system...Hvem vil vel ha det??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...