liss2 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei. Jeg har lenge brukt den gammeldagse VHS-spilleren til å ta opp tvprogram. Nå har imidlertid denne klikka, og jeg trenger noe nytt. Har sett nærmere på HD DVD, men sliter stort med hva jeg skal velge. På Lefdal ble jeg anbefalt LG RH277H, er det noen som har noen erfaringer med denne? Selv har jeg lurt litt på JVC DR-MH300... Evt, noen andre anbefalinger? Trenger noe ganske lettvint som kan ta opp tvprog mens jeg ser på noe annet, samtidig som det bør være noe som er forberedt på mye av det nye som kommer - slik at jeg kan ha denne i noen år fremover uten at nye ting blir noen hindring. Og det bør være et skikkelig produkt, for å si det sånn:) Og Timeshift høres ikke så dårlig ut det heller... Alle svar mottas med takk, da jeg trenger hjelp:) Lenke til kommentar
kanolsen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Jeg har RH277H, og jeg er VELDIG fornøyd med den. Eneste minuset er at den bråker endel. Suser fra vifta bak, men du hører den ikke når du ser film eller tv. Den høres litt sånn som det låter fra et akvarie som går i bakgrunnen. Men fordelene oppveier lyden. Big time synes jeg ihvertfall. Kan aldri gå tilbake til VHS. Kanolsen Lenke til kommentar
kanolsen Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Sjekk denne tråden - mye info her om LG opptagere http://www.dtvforum.info/lofiversion/index.php/t42822.html Kanolsen Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Bare for å oppklare litt: Det du er ute etter er en DVD/harddiskopptaker, hvis jeg har forstått deg riktig? Det er ikke det samme som HD DVD, som er et nyere format for film med høyere oppløsning (HDTV) enn vanlig DVD. Endret 28. juni 2007 av Rikky Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå