Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

regler for pocketbike

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
jeg har ikke tenkt til å skilter på den, jeg bare lurte på om man kunne kjøre dem på bane og slikt.... og hvis du skal ha en om du kan kjøre den på egen eiendom

8949634[/snapback]

tror neppe de som eier banen slipper deg inn med egen sykkel, du må nokk leie..

det er vell ikke lov med pocketbike i Norge i det heletatt, men du kan vell kjøre på privat eiendom;)

Lenke til kommentar
Pocketbikes er ulovlige her i landet. I Norge vil ingen få registrert slike kjøretøy siden de er ulovlige å bruke på vegen og heller ikke kan brukes i forbindelse med norsk motorsport.

Norges Motorsykkelforbund (NMF) advarer publikum mot å kjøpe pocketbike motorsykler i Norge, fordi dette er et kjøretøy det er forbudt å bruke her i landet.

(...)

Det er heller ikke lov å bruke pocetbikes på lukkede baner eller avsperrede områder i henhold til motorsportforskriften, så lenge NMF ikke har organisert denne klassen innenfor forbundets virksomhet. NMF hadde for et par år siden oppe spørsmålet om å organisere pocketbike-klassen, men fant på det tidspunktet at det ikke var grunnlag for det.

Lenke til kommentar
Pocketbikes er ulovlige her i landet. I Norge vil ingen få registrert slike kjøretøy siden de er ulovlige å bruke på vegen og heller ikke kan brukes i forbindelse med norsk motorsport.

Norges Motorsykkelforbund (NMF) advarer publikum mot å kjøpe pocketbike motorsykler i Norge, fordi dette er et kjøretøy det er forbudt å bruke her i landet.

(...)

Det er heller ikke lov å bruke pocetbikes på lukkede baner eller avsperrede områder i henhold til motorsportforskriften, så lenge NMF ikke har organisert denne klassen innenfor forbundets virksomhet. NMF hadde for et par år siden oppe spørsmålet om å organisere pocketbike-klassen, men fant på det tidspunktet at det ikke var grunnlag for det.

8951363[/snapback]

Jeg hadde rett! Nå syns jeg tråden kan stenges..

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...