robbis Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Halla, jeg er en gutt på 16 år..(ganske n00b) Dette her har jeg ikke peiling på, men må man ta ut alle komponentene i pc'en før man setter inn kald katode eller neonlys? Og er det bare og få en kald katode tilsend og plugge i fra Microplex? og følger det evt. med manual? Og hva er en trafo? har sett at d står på neonwires hos Microplex: "- 12V trafo medfølger" er det en plugg eller? På forhånd takk :wink: Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Om du må ta ut noe hardware avhenger av hvor du monterer katoden. Men er det ikke HW som er fysisk i veien, er det bare og sette katoden rett inn. Monteringen er enkel, stort sett dobbeltsidig tape. Det elektriske er en vanlig drevkontakt du må plugge i. Men skal du ha bryter, og må bore hull for den , må du enten dekke godt til slik at du ikke for spon på HW, eller ta den ut. En trafo er enkelt forklart en "dings" som tilpasser spenningen til enheten den er tilkoblet. Lenke til kommentar
robbis Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Ok, da veit jeg det. Takk for hjelpa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå