Gå til innhold

Problemer med mitt 400D

Anbefalte innlegg

Satt å skulle legge over bilder til pc'en nå, men støtte på et problem. Jeg har da hørt en gang at jeg skal være forsiktig med å dra ut usb'en hvis kameraer ikke er ferdig med å laste over bilder osv. men det som skjedde nå var at jeg trodde kameraet var ferdig, og utålmodig som jeg var nappet jeg ut kontakten. Fikk opp en feilmelding på pcen om at prossesen var avbrutt eller noe lignende. Deretter ville ikke kameraet skru seg av. JEg tok ut batteriet og satt det inn igjen, og da ville ikke kameraet skru seg på. Tok ut batteriet på nytt og lot det ligge litt, og satt det inn igjen, og da skrudde det seg på, men sto at jeg måtte skifte batteri(lavt batteri), noe som var logisk mtp at jeg hadde veldig lite batteri fra før av.

Men er det noen sjangse for at bildene kan ha forsvunnet fra minnet? Eller noen sjangse for at softwaren i kameraet har gått til h****e? Får ikke testet kameraet igjen akkurat nå, siden jeg ikke har laderen tilgjengelig, men vil gjerne ha svar på dette:) Noen som har vært borti det samme?

Stig A

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...