Raedon Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei, ikke lenge siden jeg kjøpte meg ny data.. den har virket perfekt helt til nå.. pc'en starter og fungerer helt fint, etter 1.5 til 2 timer kommer det plutselig en blå skjerm der det står "Starter dumping av fysisk minne" er det noen som har erfaringer med dette? hva kan være feil? takk for seriøse svar:D Lenke til kommentar
HøttenTøtt Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei, ikke lenge siden jeg kjøpte meg ny data..den har virket perfekt helt til nå.. pc'en starter og fungerer helt fint, etter 1.5 til 2 timer kommer det plutselig en blå skjerm der det står "Starter dumping av fysisk minne" er det noen som har erfaringer med dette? hva kan være feil? takk for seriøse svar:D 8948880[/snapback] Føler med deg Kjøpte ny pc for en månede siden, har hatt samme problem. Men på min når jeg starter igjen, så kan jeg velge å starte opp fra sist vellykkede oppstart. Kan ikke du det? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Mest sannsynlig har dere begge et program som looper, dvs at det bruker og bruker av minnet til det er fult, og da tryner maskinen. Finn ut av hvilket program dette gjelder ved å kikke litt i event loggen og se nøye på bluescreenen. Evnt sjekk også systemmonitoren (taskmanager) for hva som bruker mye minnet. Jeg fikk også slike meldinger i en periode, da viste det seg at minnet i seg selv var ødelagt, så kjør en test av MEMTEST86 (google it!!). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå