paradox Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Har enda litt mer problemer med hjemmenettverket mitt jeg(ruter= D-Link DI-704P). Har ved å søke i formet funnet ut at jeg må åpne port:412 for å bruke DC. Og i noen tilfeller 411. Har åpnet for de i "Virtual Server", og forwardet dem til min ip. I DC kommer jeg meg inn på hub`ene, men jeg kan ikke søke eller "browse" andre brukere. . Hva kan/må jeg gjøre? :-? Edit: Skrivefeil Lenke til kommentar
anicet Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du må oppgi at du er bak firewall i dc , da virker søk og dl Lenke til kommentar
paradox Skrevet 7. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 7. januar 2003 Du må oppgi at du er bak firewall i dc , da virker søk og dl Jeg hadde glemt det..:wink: Hehe.. Nå funker det iallefall utmerket!! Takk skal du ha.. Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 7. januar 2003 Del Skrevet 7. januar 2003 Du må *ikke* oppgi at du er bak firewall (passive mode), men spesifisere din eksterne IP (sjekk på www.whatismyip.com eller.no) Hvis du kjører i passive mode, kan du ikke laste ned fra andre i passive mode (derfor er det så mye snakk om det på forumet her.) Lenke til kommentar
Lch Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Passiv modus suger. Punktum. BTW: 411 er DC-hubport, DC-klientport er 412, DC++ er 1412 default. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå