Erixxn Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Her er jeg som synger Sonata Arctica - Shy http://www.youtube.com/watch?v=3Kiiz6ttqM0 Hvis jeg får positiv respons på denne kan det godt tenkes jeg lager fler også, da litt bedre, med vegas istedenfor Windows movie maker. Hvis noen har noen ønsker om andre sanger jeg kan synge kom med de. Takk for at du leste, -Erixxn Endret 26. juni 2007 av Erixxn Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det er fatisk en grunn til at denne delen av forumet finnes Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 For meg holder det med denne sangen. Eller dvs. de første 10 sekundene av den :!: Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Ah, kk.. Moderator, gidder du og flytte den? Lenke til kommentar
xdxdxd_hola_amigo Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Du overgår deg selv...! Lenke til kommentar
Gamlemor Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Uff, stemmen din minner meg om min egen. Stakkars deg. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Her er jeg som synger Sonata Arctica - Shy http://www.youtube.com/watch?v=3Kiiz6ttqM0 Hvis jeg får positiv respons på denne kan det godt tenkes jeg lager fler også, da litt bedre, med vegas istedenfor Windows movie maker. Hvis noen har noen ønsker om andre sanger jeg kan synge kom med de. Takk for at du leste, -Erixxn 8948791[/snapback] Er du seriøs, eller er dette for humoren sin skyld? Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Jeg syntes det er helt fantastisk prestasjon. Alle nyansene og detaljene og rytmiske dynamikken er helt glimrende. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Her er jeg som synger Sonata Arctica - Shy http://www.youtube.com/watch?v=3Kiiz6ttqM0 Hvis jeg får positiv respons på denne kan det godt tenkes jeg lager fler også, da litt bedre, med vegas istedenfor Windows movie maker. Hvis noen har noen ønsker om andre sanger jeg kan synge kom med de. Takk for at du leste, -Erixxn 8948791[/snapback] Er du seriøs, eller er dette for humoren sin skyld? 8971556[/snapback] Slike ekle kommentarer syntes jeg ikke passer til noe du aldri kunne sunget selv. Pfft. Lenke til kommentar
Deceiver Skrevet 30. juni 2007 Del Skrevet 30. juni 2007 Her er jeg som synger Sonata Arctica - Shy http://www.youtube.com/watch?v=3Kiiz6ttqM0 Hvis jeg får positiv respons på denne kan det godt tenkes jeg lager fler også, da litt bedre, med vegas istedenfor Windows movie maker. Hvis noen har noen ønsker om andre sanger jeg kan synge kom med de. Takk for at du leste, -Erixxn 8948791[/snapback] Er du seriøs, eller er dette for humoren sin skyld? 8971556[/snapback] Slike ekle kommentarer syntes jeg ikke passer til noe du aldri kunne sunget selv. Pfft. 8974033[/snapback] Nei, jeg kunne ikke sunget det selv, og derfor gjør jeg det ikke heller. I motsetning til visse andre Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U4NJ3Omm Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Dette er veldig bra! Kanskje du skulle meldt deg på Idol eller noe, så talentet ditt kunne blitt oppdaget? Lag en demo og send til plateselskap eller no, for det der var ekstremt bra! Nydelig stemme! Vi vil ha mer! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Vi vil ha mer! 8990805[/snapback] Lenke til kommentar
Vorpal Skrevet 2. juli 2007 Del Skrevet 2. juli 2007 Hvorfor ødelegge en så bra sang? Lenke til kommentar
Erixxn Skrevet 5. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2007 For de som vil ha mer, er det bare og komme med ønsker ASAP! Lenke til kommentar
fbassbassbass Skrevet 5. juli 2007 Del Skrevet 5. juli 2007 Syng Tallulah Perfekt sang til deg. Lenke til kommentar
Mirror Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 For de som vil ha mer, er det bare og komme med ønsker ASAP! 9006070[/snapback] Vær så snill, syng noe black metal. Mayhem, Burzum... whatever. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Utrolig bra performance! Men du bør forbedre deg i enkelte deler av sangen. F.eks. ved 2.15 så kunne du ha sunget mye bedre hvis du hadde brukt en annen skala. I dette tilfellet vil jeg anbefale den d-dur skalaen. Kurt Nilsen brukte denne skalaen blant annet når han sang theme sangen for Titanic. Endret 4. august 2007 av Baba2 Lenke til kommentar
Megnus Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Stemmer Hadde vært flott. Vi vil gjerne høre hvordan stemmen din høres ut som i litt hardere sanger =P prøv noe Linkin Park? Det vil hvertfall jeg høre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå