Gå til innhold

''Unplayable disc'' på xbox 360

bkf_94

Anbefalte innlegg

heisann.....

I dag spillte jeg et spill på Xboxen min også plutselig hørte jeg en rar lyd

(Hvis du tar en CD på fingeren snurrer den rundt og skraper den forsiktig mot en vegg, samme lyd fikk jeg)

Så jeg tok ut CD'en, ventet 3 timer, tok en annen CD inni så kom det en merkelig lyd (en annen lyd) men etter 5 sekunder var det over men spillet slo seg ikke på og der som det står ''open tray'' og ''close tray'' sto det ''unplayable disc''

hvordan fikser jeg dette?

PS: Har ringt til xbox kundestøtte men ingen tok telefonen

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Bytte DVD-ROM er det eneste som nytter. Husk at du må ha den keyen som er i firmwaren i din gamle DVD-ROM. Den kan lett hentes ut med en PC med SATA kabel som verktøy:-)

8951238[/snapback]

takk men hvordan gjør jeg dette?

Lenke til kommentar
Bytte DVD-ROM er det eneste som nytter. Husk at du må ha den keyen som er i firmwaren i din gamle DVD-ROM. Den kan lett hentes ut med en PC med SATA kabel som verktøy:-)

8951238[/snapback]

Hvis trådstarters xbox ikke er modifisert er dette ekstremt dumt å gjøre, han vil da miste all garanti på konsollen sin.

Trådstarter: har du modifisert konsollen? Hvis ikke; prøv å kontakt microsoft kundesenter igjen, de skal reparere eller erstatte xboxen din.

Lenke til kommentar

Først ville jeg kontaktet Xbox kundesupport siden du har garanti på den. (rekner jeg med). Så vil det ta en del uker før du får en ny tilbake eller så bare bytter Microsoft DVD-ROM.

Dette er forutsatt at du ikke har moddet den :cool:

Endret av regeli
Lenke til kommentar

8951238[/snapback]

Hvis trådstarters xbox ikke er modifisert er dette ekstremt dumt å gjøre, han vil da miste all garanti på konsollen sin.

Trådstarter: har du modifisert konsollen? Hvis ikke; prøv å kontakt microsoft kundesenter igjen, de skal reparere eller erstatte xboxen din.

8951278[/snapback]

For å være ærlig så vet jeg ikke hva du mener med ''modifisert''

Jeg prøvde å ring Xbox Kundestøtte men ingen tok telefonen så jeg ringte tilbake 3 timer etterpå da var det stengt, så jeg ringer i morgen.

Uflaks: dette er den andre gangen noe gale har skjedd med xboxen, sist gang fikk jeg en ny. I går bestilte jeg et spill til 400 kr over nettet :(

Lenke til kommentar

Jeg prøvde å ring Xbox Kundestøtte men ingen tok telefonen så jeg ringte tilbake 3 timer etterpå da var det stengt, så jeg ringer i morgen.

Uflaks: dette er den andre gangen noe gale har skjedd med xboxen, sist gang fikk jeg en ny. I går bestilte jeg et spill til 400 kr over nettet :(

Kundestøtten åpner klokken 9. Jeg ringte fem over ni en gang og da kom jeg gjennom med en gang.

Lenke til kommentar
Modifisert konsoll er en konsoll som er åpnet og tuklet med. MS kan se om maskinen har blitt åpnet, og er den det, har du ikke noen garanti lenger.

8951562[/snapback]

vell jeg har ikke tenkt å åpne den, Tusen takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Kundestøtten åpner klokken 9. Jeg ringte fem over ni en gang og da kom jeg gjennom med en gang.

8951593[/snapback]

Når jeg ringte så kom den ''ringe'' lyden, den varte i 30 sekunder før slo seg av

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...