Gå til innhold

Står du utenfor bussskuret uansett hva?

Står du utenfor busskuret uansett hva?  

98 stemmer

1. 1. Står du utenfor busskuret uansett hva?

• Ja
      23
    • Nei
      75

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvis det er en person i skuret og det er opphold og fint vær så står jeg utenfor. Hvis det er kaldt eller det regner så står jeg innenfor, dette gjelder ikke hvis jeg har gode klær for å stå ute, da står jeg gjerne ute.

Hvis det derimot står en ukjent kjent person som prater med alle så står jeg LANGT vekke fra skuret for å unngå å komme i kontakt med personen. Vi har et par slike folk som tar buss konstant, og snakker med alle, svært irriterende.

Lenke til kommentar
Unnskyld for min dumhet, hva har dette med politikk, religion eller samfunn[/b[ å gjøre?

8948833[/snapback]

Hvis jeg er forst, star jeg gjerne inni busskuret. Alltid noen sma gamle eller store damer som plasserer seg rett foran meg hvis det regner. Sa jeg star inntil siden pa bussuret. Utenfor men under taket,

Lenke til kommentar

Om det er fint vær står jeg alltid utenfor busskuret, uansett om det er noen andre der eller ikke. Liker best å stå.

Er det dårlig vær står jeg inne i busskuret, selv om det er noen der... Går det ikke an å stå i skuret uten å presse seg helt inn på andre folk blir selvfølgelig saken litt annerledes. De eneste gangene jeg egentlig sitter er om de jeg er sammen med setter seg ned for å vente for eksempel.

Lenke til kommentar
Jeg hater å sitte ved siden av folk. I frykt for at de skal kjøre i gang noe tvangs-konversering.. *grøss* det har skjedd før. Med gamle damer, men fortsatt. Jeg står ute!

8956473[/snapback]

Ja, hva er det folk synes er så ille med det egentlig? Har aldri skjønt det... Når alternativet er å sitte og kjede seg - hva er så forferdelig med å bli snakket litt til?

Lenke til kommentar
Jeg hater å sitte ved siden av folk. I frykt for at de skal kjøre i gang noe tvangs-konversering.. *grøss* det har skjedd før. Med gamle damer, men fortsatt. Jeg står ute!

8956473[/snapback]

Ja, hva er det folk synes er så ille med det egentlig? Har aldri skjønt det... Når alternativet er å sitte og kjede seg - hva er så forferdelig med å bli snakket litt til?

8956682[/snapback]

Det å prate med noen man ikke kjenner om noe man absolutt IKKE intereserer seg for (som barnebarna til den gamle damen, været eller alle de fæle innvandrerene nå om dagen) er ikke gøy i mine øyne. Jeg nyter mitt eget selvskap og liker å sitte og tenke.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...