Gå til innhold

Spill lik Hot Pursuit 2

AP

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg leter etter et spill til Xbox360 som er lik Hot Pursuit 2. For de som ikke vet det så er Hot Pursuit 2 et Driving spill der du blir jaget av politi.

Jeg vill spille Splitscreen der den ene kan spille som tyv og den andre politi.

EDIT: Xbox 360 er bakoverkompatibel med Xbox

Endret av AP
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ikke til 360 ihvertfall, men du får vel tak i nettopp Hot Pursuit 2 på vanlig xbox.

8948899[/snapback]

360 er bakoverkompatibel med Xbox, så viss du vet om noen spill som er lik med Hot pursuit 2 til Xbox så er det bare å komme med dem :D

Lenke til kommentar
NFS carbon? Jeg spite hvertfall som politi over LIVE en gang.. Om det går med 2 player splittscreen vett jeg ikke faktisk.

8950118[/snapback]

Jeg har Carbon på 360, Jeg kjøpte det kun pga Splitscreen, noe spillet ikke har :thumbdown:

Endret av AP
Lenke til kommentar
NFS carbon? Jeg spite hvertfall som politi over LIVE en gang.. Om det går med 2 player splittscreen vett jeg ikke faktisk.

8950118[/snapback]

Jeg har Carbon på 360, Jeg kjøpte det kun pga Splitscreen, noe spillet ikke har :thumbdown:

8953148[/snapback]

En ide og sjekke det før du kjøper? :whistle:

Lenke til kommentar
Jeg har da så sannelig spilt split-screen på Carbon. Kan ikke si at det var spesielt gøy, men split-screen er det...

8958134[/snapback]

Jeg har Carbon, men det er ikke noe Splitscreen. Viss du vet at det er en måte å spille splitscreen så fortell fortell

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...