Beges Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Hei! Jeg og noen kompiser gikk sammen om et kunst/fotoprosjekt på TKMK, hvor vi lagde vikingkostymer og hadde en liten fotosession. Jeg ville gjerne høre om noen hadde noen meninger om bildene? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Endret 26. juni 2007 av Beges Lenke til kommentar
Aak1 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Det var mange stilige bilder her. Men jeg gidder ikke å gi mye konstruktiv kritikk pga at det ser ut som at det er enda en som foveksler et galleri og et bildekritkkforum. For å få best kritikk, eller noe kritikk i det hele tatt på dette forumet på du nokk nøye deg med 1-2 max 3 bilder pr. post. Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 De to første var stilistiske og flotte, men de to siste var bare litt fjollete. Lenke til kommentar
Gissan Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Enig med PM her - atter en gang. De to første var kunstneriske, spennende og godt utført, mens de to siste bare ble såkalte "snapshots" som helt sikkert passer fint i album, men dessverre ikke på et forum for bildekritikk. Lykke til videre. Lenke til kommentar
Aleksander-yo Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 (endret) Kule bilder Likte de to første.. Endret 29. juni 2007 av Aleck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå