neo2001 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hei! Beklager om noen har spurt (og fått svar) på noe slikt før, men jeg fant ikke en tråd om dette i farten... Går det an å kopiere mp3 filer som jeg har lagret på en USB-stick? Satte den inn i PS3-en, men fant fort ut at det ikke er direkte enkelt i hvert fall - om det i det hele tatt går an? Noen råd? Lenke til kommentar
Defekt Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Testet dette med eksternharddisk selv uten noe hell... Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 (endret) Hei! Beklager om noen har spurt (og fått svar) på noe slikt før, men jeg fant ikke en tråd om dette i farten... Går det an å kopiere mp3 filer som jeg har lagret på en USB-stick? Satte den inn i PS3-en, men fant fort ut at det ikke er direkte enkelt i hvert fall - om det i det hele tatt går an? Noen råd? 8948491[/snapback] trykket du på trekant knappen på kontrolleren for å se alle filene da? Så lenge usb stikken har fat/32 så skal det gå bra Endret 26. juni 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
neo2001 Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 hmmm, altså mens jeg er i hovedmenyen (under musikk) så skal de filene dukke opp ved å trykke trekant? skjer ingenting.... det er en mp3-spiller jeg har dytta inn i usb-porten. en sånn creativesak med avtagbart minne med usb. trykket du på trekant knappen på kontrolleren for å se alle filene da? Så lenge usb stikken har fat/32 så skal det gå bra 8948559[/snapback] Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Ja, bare trykk trekant og "show all files" eller noe slikt. Hvis de fortsatt ikke vises kan det være fordi musikken din er i et annet format enn MP3(som f.eks ogg eller wma). Hvis filene er i wmaformat må du aktivere det i systemsettings. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Hvis du legger musikken i en mappe som heter Music skal de vises uten å trykke "Show all files". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå