Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ipod i bilen, løsninger søkes *løst*

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har en pioneer DEH6800 spiller i bilen min.

Det jeg ønsker å å overføre sanger fra min ipod nano til denne spiller.

Den løsningen jeg har sett for meg er å kjøpe en ipod adapter fra pioneer, denne regner jeg med kan overføre pen lyd. Men den koster.

Så er det noen som her noen erfaring med pioneer`s adapter og er den egentlig verdt pengene og ikke moinst tiden det tar å montere den?

Endret av teknikeren
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå har jeg aldri testet dette selv, men det kan vel kanskje gjøres med en slik FM-sender til iPoden? iTrip eller hva det heter?

Vet ikke hvor bra lyd det blir. Bare nevner det :)

8948633[/snapback]

I går etter jeg postet denne fikk jeg demonstrert en slik fm løsning og den suser...

Lenke til kommentar

Har selv ipod fmadapter fra Apple Store til 699,-. Absolutt ikke perfekt lyd.

Da er det bedre å legge inn 2.5ganger mere penger og kjøpe ipod-adapteren til Pioneer. Har hørt mye bra, men har ikke prøvd den selv enda.

Endret av Rs125
Lenke til kommentar
Har selv ipod fmadapter fra Apple Store til 699,-. Absolutt ikke perfekt lyd.

Da er det bedre å legge inn 2.5ganger mere penger og kjøpe ipod-adapteren til Pioneer. Har hørt mye bra, men har ikke prøvd den selv enda.

8968448[/snapback]

Da er det bare å handle, har nå prøvd flere fm sendere men alle skaper en lett suse lyd som virkelig gjør seg gjeldene når man skrur opp volumet lit.

Takker for alle svar!

Lenke til kommentar
Jeg vil tro det er en linjeinngang på baksiden siden det er det på min pioneer spiller som koster 1000,- mindre.

8976227[/snapback]

Så noe som lignet da jeg demonterte spilleren, men tenkte det var en service inngang, kom på at min spiller er 1 år gammel og ser at de som er like dyre nå som min var da jeg kjøpte den har usb inngang. Så har du en nyere som er billigere så har du sikkert noen finesser som ikke jeg har :).

Kjøpte en slik i-pod adapter men er ikke helt fornøyd med styringa... Men lyden som er det viktigste var skikkelig bra!

Lenke til kommentar

Du kan som du sikkert har funnet ut til nå velge hvordan du skal bla gjennom musikken, sortere på artist, album, sjanger, spillelister eller bare bla gjennom alle sangene. Så har du en ryddig iPod så er det en drøm og styre via iPod adapteren, syns nå jeg. :)

Lenke til kommentar
Du kan som du sikkert har funnet ut til nå velge hvordan du skal bla gjennom musikken, sortere på artist, album, sjanger, spillelister eller bare bla gjennom alle sangene. Så har du en ryddig iPod så er det en drøm og styre via iPod adapteren, syns nå jeg. :)

9008393[/snapback]

Har en ryddig ipod men det kommer ikke opp artist navn osv når jeg blar i poden, bare ipod 00024 osv.

Lenke til kommentar

Da er det bare en innstillingssak, bla litt i bruksanvisninga så finner du ut hvordan! Skal kunne få opp både sang navn, artist og album. Eller enten eller altså. Jeg syntes det beste var og sortere på artist og stille den inn slik at den viste sangnavn i displayet.

Lenke til kommentar
Da er det bare en innstillingssak,  bla litt i bruksanvisninga så finner du ut hvordan! Skal kunne få opp både sang navn, artist og album. Eller enten eller altså. Jeg syntes det beste var og sortere på artist og stille den inn slik at den viste sangnavn i displayet.

9021965[/snapback]

Nå begynner det å ligne på noe!.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...