TBPhoto Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Jeg skal ha en ny telefon, etter at min 6280 har drevet meg nok til vanvidd Vurderer 6300 eller den nye 6120 Classic til Nokia. 3G er ikke noe must for meg, men kan være kjekt og ha. De er ganske like, men noen forskjeller; 6120 har både 3G og super 3G 6120 har S60, mot S40 på 6300 6120 har litt bedre video? Ellers er skjermene like, kamera ganske likt, ganske like i størrelse. Er S60 bedre i bruk enn S40? Har S40 på min 6280. Er det noe på en av telefonene som gjør at at jeg absolutt burde velge den? Liker utseendet på begge to. Lenke til kommentar
josteinsen Skrevet 26. juni 2007 Del Skrevet 26. juni 2007 Er engentlig kjempefornøyd med min splitter nye 6300, men hadde jeg hatt tid til å vente ville valget ha falt på 6120 Lenke til kommentar
TBPhoto Skrevet 26. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2007 Ja, heller nok mest mot 6120 selv. Får bare håpe den ikke blir altfor forsinket da. Ser CDON.com har annonsert den til 2 189,- og på lager 15/7. Tviler kanskje på den datoen, men er prisen reell da? Var snakk om ca 2500 kroner for den i sniktitten til amobil? Ellers har vel Nokia sagt at den skal komme i august? Får se hva prisen blir og hvor lenge den drøyer...har levd med 6280'en min ett år, så jeg skal vel overleve en måned til...under sterk tvil! Lenke til kommentar
AndyKH Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja, heller nok mest mot 6120 selv. Får bare håpe den ikke blir altfor forsinket da. Ser CDON.com har annonsert den til 2 189,- og på lager 15/7. Tviler kanskje på den datoen, men er prisen reell da? Var snakk om ca 2500 kroner for den i sniktitten til amobil? Ellers har vel Nokia sagt at den skal komme i august? Får se hva prisen blir og hvor lenge den drøyer...har levd med 6280'en min ett år, så jeg skal vel overleve en måned til...under sterk tvil! 8949393[/snapback] Jeg har, gennem den forhandler jeg har bestilt en 6120 Classic igennem, fået at vide, at Nokia pludselig har udskudt lanceringen i Danmark (den kommer først på lager d. 17. august). Det virker ret mystisk når nu den har været på markedet i Finland i et par uger efterhånden. Alle nordiske telefoner plejer jo at indeholde alle sprog, så det kan da ikke være tilpasning af Firmware til Danmark eller Norge. Og det vil da være mærkeligt hvis der skulle være fundet graverende fejl - så ville den vel ikke være lanceret i Finland (med mindre Finnerne er Nokias BETA-testere). Øv, øv, øv! Jeg havde glædet mig som barn til at få den i næste uge, og nu skal jeg vente i 6 uger! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå