_NiXoN_ Skrevet 28. juni 2007 Del Skrevet 28. juni 2007 Det heter vel konsentrasjonscurl. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 28. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2007 (endret) Nei, da sitter du mere oppreist. EDIT: Knestående hanteldrag på benk: Sett høyre fot flatt på bakken og venstre kne oppå en flat benk. Len deg fremover slik at du støter vekten av overkroppen med din venstre arm oppå benken. Ryggen bør være parallell med gulvet. Strekk deg ned og ta opp en hantel med høyre hånd. Se rett fram slik at du holder ryggen rett. Dra opp vekten ved å dra albuen så langt bak som mulig. Hantelen skal ende opp cirka parallelt med magen. Deretter senker du sakte tilbake il startposisjon. Gjenta for ønsket antall repetisjoner og bytt arm. Kilde: Tech-Nutrion Endret 28. juni 2007 av Kiimmeen Lenke til kommentar
DNA Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Den øvelsen har jeg ikke hørt om før Men den er vel ikke med i Release Your Potential? Siste jeg så var det ingen øvelse som det der, bare vanlig øvelser. Lenke til kommentar
Bompel Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 Det høres vel ut som knestående enarmsroing med hantel, hvis jeg forstår riktig. En god, og ikke noe uvanlig øvelse som virkelig tar på muskulaturen mellom skulderbladene for min del i hvertfall, og ikke noe særlig på bicepsen. Og blir ikke brukt for å trene biceps, men heller da som sagt interscapulærmuskulaturen(trapz og rhomboideus) og også lats. Lenke til kommentar
greiven Skrevet 29. juni 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2007 Den øvelsen har jeg ikke hørt om før Men den er vel ikke med i Release Your Potential? Siste jeg så var det ingen øvelse som det der, bare vanlig øvelser. 8967584[/snapback] Er ikke med i RYP nei, men virker veldig effektiv for triceps. Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 29. juni 2007 Del Skrevet 29. juni 2007 enarmsroing er en ryggøvelse som kan utføres på 2 forskjellige måter. Selv mener jeg at denne øvelsen har bidratt til ryggen min ganske bra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå