Gå til innhold

Bruker Netcom så lang tid?

Anbefalte innlegg

Hei. Forsøkte å bestille via Netcom's webshop i over lengre tid og fikk bare melding om at kredittsjekken feilet. Jaja.. Fikk vite at det var på grunn av en nylig sendt regning som ikke var rukket å betale. Betalte den og fortsatt fikk jeg samme melding. Forsøkte flere ganger daglig de to neste dagene uten noen fremgang. Jeg endte opp med en telefon til til Netcom og resultatet var en bestilling på denne teleonen med videreføring av youngtalk. Fikk en bekreftelse per sms på bestillingen etterfulgt av en melding om smsmania gratis i to måneder.

Denne bekreftelsen fikk jeg den 20.06 kl 11 på morgenen. Altså, den burde vært hjemme nå etter 6 dager vel? Eller er jeg bare utålmodig?

Jeg har sendt dem mail om dette og spurte etter sporingsnummer om de har og eventuelt hvor langt pakken har kommet. Den ble sendt igår klokken 14. Hadde det vært komplett jeg sendte mail til hadde jeg fått svar så og si på dagen etter de erfaringer jeg har.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Liten update.. Netcom hadde varen da jeg forsøkte å bestille på nett men plutselig var de utsolgt da jeg bestilte over telefon. Det var veldig synd siden jeg gjerne skulle hatt telefonen til jeg skal dra på lørdag. Hva kan jeg gjøre nå? Kan jeg avbestille telefonen? Abbonementet ble jo øyeblikkelig videreført da jeg ringte og bestilte..

Lenke til kommentar
Liten update.. Netcom hadde varen da jeg forsøkte å bestille på nett men plutselig var de utsolgt da jeg bestilte over telefon. Det var veldig synd siden jeg gjerne skulle hatt telefonen til jeg skal dra på lørdag. Hva kan jeg gjøre nå? Kan jeg avbestille telefonen? Abbonementet ble jo øyeblikkelig videreført da jeg ringte og bestilte..

8948793[/snapback]

Det er bare å avbestille orderen ja. Ring dette (815 688 60) nummeret og de fikser det. Hvis du absolutt må ha den innen lørdag kan du jo kjøpe den i en butikk. Veldig sikker på at de har denne i Telebutikken, hvis du har en slik butikk i nærheten?

EDIT: Hvis du kjøper en ny telefon samme dag som du avbestilte orderen så kan det hende at de i butikken får opp at du fortsatt har bindingstid og derfor kan de begynne å lure. Forklar hva som har skjedd så fikser de det alikevel, ved at de blir fakset en bekreftelse på avbestillingen fra netcom/moobi. ;)

Endret av loozet
Lenke til kommentar

Jeg bor like ved molde og på elkjøp har de en inne men vi har ingen sjåfør eller bil nå.. Reperasjon/småfiks før reise av sjåføren. Det kan hende expert får den inn til fredag og det kan redde meg. Ellers så har jeg fungerende mobil men hadde vært greit å få ny tlf før reise siden den kan spille musikk så jeg sparer den plassen på min psp..

Skal besøke Expert imorgen.

Forresten så tok det 20 dager å videreføre abb til tele2 (Fri familie er et pluss).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...